Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 519 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36038 berichten
Het was even zoeken want veel foto's waren direct te vinden met Bing e.d.
Nieuwe opgave:
e1.JPG
Oops, ik zie nu pas de twee berichten vlak voor mijn oplossing. :oops: Sorry Tovenaar.
JanH schreef:
do 14 nov, 2019 09:00
Oops, ik zie nu pas de twee berichten vlak voor mijn oplossing. :oops: Sorry Tovenaar.
Dan kun jij ondertussen je lens schoonmaken, of heb jij de gewraakte Panasonic van Fedor nu? Er is in ieder geval iets vreemds met de beeldkwaliteit van die foto.
Leon schreef:
do 14 nov, 2019 09:57
JanH schreef:
do 14 nov, 2019 09:00
Dan kun jij ondertussen je lens schoonmaken, of heb jij de gewraakte Panasonic van Fedor nu? Er is in ieder geval iets vreemds met de beeldkwaliteit van die foto.
Klopt. Dit was vroeg in de ochtend na een natte en koude nacht. Er zat wat condens op de lens. :(
"Helaas niet, Martin. Jouw brug is veel dichter bij Berlijn dan Brussel."
Willen jullie mij soms een rad voor m'n ogen laten draaien? Uiteindelijk ligt die blauwe brug toch dichterbij Brussel dan Berlijn: ik werd door elkaar geschud. Niet sportief hoor.

Dat pleintje met de gekleurde kerktoren doet me aan Italië denken. De patisserie Fint links leverde bij Google geen resultaten op. Het rode kruis van de apotheek is wat anders dan de eeuwige groene kruizen in Frankrijk. Ben druk met andere dingen bezig. Al zoekmoe van geworden....

"Dan kun jij ondertussen je lens schoonmaken, of heb jij de gewraakte Panasonic van Fedor nu? Er is in ieder geval iets vreemds met de beeldkwaliteit van die foto."
Komt het misschien door dit dampende kopje cappuccino op het tafeltje, die de lens heeft beslagen? :wink:
Martin E. van Doornik schreef:
do 14 nov, 2019 10:23
.. De patisserie Fint links leverde bij Google geen resultaten op.
Het is ook niet Fint maar Font, bedankt Martin.
Dat brengt ons in Viladrau.
Willen jullie mij soms een rad voor m'n ogen laten draaien? Uiteindelijk ligt die blauwe brug toch dichterbij Brussel dan Berlijn: ik werd door elkaar geschud. Niet sportief hoor.
Martin: Jouw link verwees naar een locatie bij Magdeburg. Dat ligt dichterbij Berlijn dan Brussel. Ik begrijp jouw reactie dus niet.
willem.m schreef:
do 14 nov, 2019 10:53
Martin: Jouw link verwees naar een locatie bij Magdeburg. Dat ligt dichterbij Berlijn dan Brussel. Ik begrijp jouw reactie dus niet.
Ik heb op Google gezocht met "Blaue Brücke über Kanal" en blijken later er tientallen van in serie te zijn gebouwd....
do 14 nov, 2019 11:03
willem.m schreef:
Ik heb op Google gezocht met "Blaue Brücke über Kanal" en blijken later er tientallen van in serie te zijn gebouwd....
Maar waarom verwijt je mij dan onsportief te zijn? Ik vind dat onterecht en niet leuk.
En nu weer verder
Komt het misschien door dit dampende kopje cappuccino op het tafeltje, die de lens heeft beslagen? :wink:
Zou kunnen, was trouwens een cafe solo.
renel schreef:
.. De patisserie Fint links leverde bij Google geen resultaten op.
Het is ook niet Fint maar Font, bedankt Martin.
Dat brengt ons in Viladrau.
En ik dacht dat het een moeilijke was. Jij mag.
JanH schreef:
do 14 nov, 2019 11:35
En ik dacht dat het een moeilijke was. Jij mag.
Dacht ik ook toen ik al 100 kerktorens in Spanje had bekeken, zonder Martin had ik 'm niet gevonden.

Nieuwe opgave:

Bijlagen

willem.m schreef:
do 14 nov, 2019 11:31
do 14 nov, 2019 11:03
willem.m schreef:

Maar waarom verwijt je mij dan onsportief te zijn? Ik vind dat onterecht en niet leuk.
Mijn excuses aan Willem, ik was wat in verwarring geraakt.
Goed geraden! Beurt naar CarlW.
:arrow:

Bijlagen

Ik dacht wel: ziet er bekend uit, maar waar?
Ik was daar afgelopen zomer. Sufkop.
Zeker, weer aan jou.
Ik vond nog een plaatje in mijn archief:

Bijlagen

renel schreef:
do 14 nov, 2019 13:57
Ik vond nog een plaatje in mijn archief:
https://www.google.nl/maps/@51.6097558, ... 312!8i6656
De TV toren van Loon op Zand?
do 14 nov, 2019 14:51
renel schreef: