Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 516 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35631 berichten
Bonnefantenmuseum in Maastricht?
hoogframe schreef:
ma 11 nov, 2019 16:27
Bonnefantenmuseum in Maastricht?
Nee.

Leon schreef:
zo 10 nov, 2019 21:03
willem.m schreef:
zo 10 nov, 2019 18:16
Zal wel ergens in Maastricht zijn. Maar waar, geen idee.
Niet in Maastricht.
...
nicolevelo schreef:
ma 11 nov, 2019 15:34
En wat opvalt is dat de onderste 15 cm witter zijn dan de rest van de muur.
Misschien door het regelmatig schoonvegen van de straat. Of de lichte helling zorgt ervoor dat bij een flinke regenbui het water erlangs stroomt en die onderste 15 cm door wrijving goed schoon houdt.
Ik ging even googelen en kwam deze tegen. Niet het juiste plaatje, maar misschien staat er wel net zoiets op de muur gekalkt :D

Afbakenvraag: is de locatie in Spanje?

3704.jpg
https://amp.theguardian.com/travel/2017 ... -barcelona
willem.m schreef:
ma 11 nov, 2019 19:16
Afbakenvraag: is de locatie in Spanje?
Nee, niet in Spanje. Maar erg leuk gevonden.

Ik geef weel wat vrij:
Afbeelding
Volgens mij regent het er vaak.
Parijs?
Afbeelding
https://goo.gl/maps/grCT5H8h371yrPmg9

:? Stenen lijken er niet op maar weet niet wat je allemaal wel of niet hebt gephotoshopt, moeten we eigenlijk verbieden.
Ik ben erg goed in photoshoppen, maar zo goed? Nee. Niet Parijs.

Het regent er inderdaad best vaak. Op dit moment ook, volgens de regenradar.
Leon schreef:
ma 11 nov, 2019 19:35
...
Het regent er inderdaad best vaak. Op dit moment ook, volgens de regenradar.
Dat beperkt het zoekgebied al behoorlijk. En het is niet in Spanje of Maastricht, en dichterbij Brussel dan Berlijn. Who can do the math?

Capture+_2019-11-11-19-50-55.png
Op dat plaatje net in een regengebied!
Zalig dit raadsel!
Troosteloze architectuur van de jaren '70 ergens aan de kust?
nicolevelo schreef:
ma 11 nov, 2019 20:42
Troosteloze architectuur van de jaren '70 ergens aan de kust?
70?, nee 60.
Kust? Discutabel.
Somewhere in London?
Nope.
Moet giethoorn zijn
NYC? Muren meer dan zat.
Martin E. van Doornik schreef:
di 12 nov, 2019 00:22
NYC? Muren meer dan zat.
Ik snap dat jullie een beetje chagrijnig worden. Hou vol, want ik kan pas vanavond of morgen iets meer laten zien, stap voor stap. Ik had wel gedacht dat er op dit forumonderwerp wel Vakantiefietsers zouden komen die het meteen zouden herkennen.
Leon schreef:
di 12 nov, 2019 08:05
Ik snap dat jullie een beetje chagrijnig worden. Hou vol, want ik kan pas vanavond of morgen iets meer laten zien, stap voor stap. Ik had wel gedacht dat er op dit forumonderwerp wel Vakantiefietsers zouden komen die het meteen zouden herkennen.
Deze vorm van plaatjes raden, met photoshoppen en steeds nieuwe onthullingen, is niet helemaal mijn cup of tea. En ik heb geen tijd om alle van steden in de regenzone van gisteren 20u alle muren af te werken. Maar ik begrijp ook wel dat anderen dat juist wel leuk vinden. Dus ik wacht even het volgende plaatje af.
voorstel: voor bewerkte foto's een apart topic openen. met bewerken voelt het voor mij als nepnieuws: ik heb te maken met iets wat zeker niet klopt en er is onduidelijk wat er niet klopt.