Maar afraffelen* hoeft van mij niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 04 nov, 2019 18:33Eindelijk, het Raad plaatje komt weer op z'n toeren.
*: dat woord was nog een hint van mij laatst.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar afraffelen* hoeft van mij niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 04 nov, 2019 18:33Eindelijk, het Raad plaatje komt weer op z'n toeren.
ok, ik dacht dat ie wat moeilijk was...... jij bentwillem.m schreef: ↑ma 04 nov, 2019 21:50Lomagnupur table mountain, from Núpsstaður South Iceland
https://goo.gl/maps/iEYNrcB52Mmz5pan8
Door te zoeken op "table mountain iceland" = 1e hit
En ik had van te voren nog wel met Bing en Google gecontroleerd.....spoorzoeker schreef: ↑di 05 nov, 2019 07:43Ik vind het schrikaanjagend om te ervaren waar de zoekmachines toe in staat zijn.
Hieronder het plaatje dat de zoekmachine linkte aan het plaatje van @JanH
Ik heb dankzij deze rubriek al veel van de wereld (en ook Nederland) gezien en geleerd.spoorzoeker schreef: De leuke kant van zoekmachines is dat ze ons kunnen uitleggen waar we naar kijken.
Zeskantig? Er zijn er maar een paar van in Nederland: de RK Jozefskerk in Groningen, de Grote Kerk van Den Haag, St. Jan in Waalwijk en nog een in Amstelveen, tenzij je de kleine dakruitertjes wegdenkt. Die op de raadselfoto is gezien de hoeken overduidelijk achtkantig. Bij een zeskant zijn de hoeken scherper en de vlakken van de spits breder.