Het zal een vreemde gewaarwording zijn als ze je fiets "jatten".Blanche schreef:Hoe slaap je hierin? Rechtop?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zag in het brooks interview dat Frank Van Rijn een probleem heeft gehad in Death Valley (http://www.youtube.com/watch?v=Hry1qd_ZZ9o). Dit is de oplossing. Het BARRELING ALONG SUPER HYDRATION SYSTEM.nicolasfirst schreef:Hahaha, die is leuk!Nico
Let eens goed op de achterwielen van het karretje, die zijn met dikke (houten?) spaken verstevigd. En merk de verdeling van het gewicht ook op: plastic vaten helemaal bovenop. Arme mensen maar wel vindingrijk.winewalk schreef: Of had ik deze moeten plaatsen bij "Post 'ns je pakgewicht"?
Wellicht nostalgie maar dit pionierswerk onder dergelijke omstandigheden spreekt me wel aan.Martin E. van Doornik schreef:Hier nog een foto. Door mij zelf gefotografeerd tijdens de stromende regen op 12 juli 1975, op de weg E45 van Göteborg naar Trollhättan in Zweden.
Klopt, ik had in de beginjaren van mijn wereldfietscarrière (vanaf 1969) een standaard NL-autosticker gebruikt. Wel leuk wanneer Nederlandse auto's in het buitenland naar mij toeterden als begroeting. Mijn buurman in Blaricum had een garagebedrijf, een autosticker was zo makkelijk verkrijgbaar. Geplakt op een uitgezaagd stukje aluminiumplaat en op het achterspatbord gemonteerd. Maar die wilde wel nogal eens afbreken.DriesBa schreef:Zie ik het goed dat je nog een NL-bordje achterop het spatbord van de fiets hebt?