Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten
Na enig aandringen heb ik ook mijn filmpje online gezet. Het laat zien dat je ook dicht bij huis een geslaagde korte vakantie kunt hebben.

Dit is de film Ardennen 2008

Dit is de route Ardennen 2008



Wouter Hagedoorn
naar aanleiding van deze thread ben ik ook maar eens wezen kijken op Vimeo... nou das geen verloren tijd.
Al onze films staan er al op :-) en de eerste vriendjes heb ik al (hoi Blanche)
Groetjes en tot horens,
Ali
aiaiai, was ik toch even iets te snel met mijn blijdschap, want met het embedden van de filmpjes gaat er nog wel eens iets fout bij Vimeo, blijkt...
Net alles overgezet van YouTube :evil:
Meer mensen die hier problemen mee hebben?
Ja, ik had hetzelfde met het uploaden van mijn Engeland-filmpje. Naar mijn eigen vimeo-pagina ging dat goed, maar de koppeling naar de groep ging niet goed. Toen maar het hele filmpje verwijderd en helemaal opnieuw begonnen en de 2e poging was succesvol. Bij mijn eerdere filmpjes had ik dit probleem niet, dus er zit ergens een bug in Vimeo.
Al met al toch wel tevreden met Vimeo.

jim
sonali schreef:aiaiai, was ik toch even iets te snel met mijn blijdschap, want met het embedden van de filmpjes gaat er nog wel eens iets fout bij Vimeo, blijkt...net alles overgezet van YouTube :evil:
Meer mensen die hier problemen mee hebben?
Ai vervelend.
Ik heb nooit ergens last mee gehad, niet met inbedden en niet met hoogladen. En als er al een bug is, dan is die van de laatste week. (Dus misschien ook snel opgelost?)
Ook ik heb nooit last van kevertjes gehad.

John.
Bouw zelf een Chestmount...lekker lichtgewicht fietsen http://www.vimeo.com/3208191 :wink:

Travelling the world on a bicycle / Wereldfietser op Vimeo
- 23 leden van over de hele Wereld
- 84 video's
Na veel prutsen, vloeken en slaan ik het mij ook gelukt.

http://www.vimeo.com/3224173

Note to self: voortaan datum functie uitzetten op camera, dat kan behoorlijk wat fotoshoppen besparen!
Omdat ik nog steeds niet mijn nieuw filmateriaal kan bewerken vanwege het ontbreken van een geschikte computer ben ik vandaag aan de slag gegaan met wat oud materiaal. Even wat oude foto's achter elkaar gezet van onze fietsreis van Istanbul naar de Georgische grens. Uiteraard ontbreekt de muziek niet.

Cycling from Istanbul to the Georgian border


Meer Wereldse fietsfilmpjes vind je op Wereldfietser op Vimeo



Afbeelding
Een videootje van mij komt eraan, is aan het uploaden. Zal 'm dan ook direct hierbij plaatsen.

Zijn jullie niet aangehouden trouwens (max. 50 km/u eej!)? Als zelfs de koeien het in hun "broek" doen van jullie snelheidsmaniakken, dan moet de trip wel snel gegaan zijn :D!

Update 21:55 : de video is over ca. 35 min. te zien op Vimeo!
Robertjan schreef:Een videootje van mij komt eraan, is aan het uploaden. Zal 'm dan ook direct hierbij plaatsen.
Alvast bedankt voor het plaatsen van je filmpje Robertjan!
Dan zitten we al op 27 members / 89 videos !!!

Wie volgt?

Meer Wereldse fietsfilmpjes vind je op Wereldfietser op Vimeo
Woeps... Had 'm eerst in m'n eigen account geplaatst... :oops: Wordt nu alsnog geupload naar de groep!
Robertjan schreef:Woeps... Had 'm eerst in m'n eigen account geplaatst... :oops: Wordt nu alsnog geupload naar de groep!
Geeft niet :wink:

Je kan trouwens meteen bij het opladen al aangeven dat je de film ook in de groep wilt plaatsen. Hiervoor moet je uiteraard al aangemeld zijn als lid van Wereldfietser op Vimeo. Bij het opladen kan je je keuze dan aan de rechterkant van je scherm aanvinken onder add.
tja je moet wel geduld hebben....maar dat moet je sowieso als je aan het 'film' maken begint :wink:

We zijn benieuwd!
Ik heb de laatste 2 filpmjes van Utah nu ook op vimeo staan:
http://vimeo.com/tovenaar :wink:
Ook het allereerste filmpje van Carla en mij staat er op. En ik ben nu ook lid van dit mooie clubje wereldfietsers die het uitzicht vanaf de fiets -tijdelijk- vervangen door het uitzicht op een LCD-scherm :lol:

http://vimeo.com/3250593

(Blanche dank voor jouw feedback)
Welkom Eric! We zitten nu al op 30 leden, fietsers uit allerlei landen en 93 video's! Zelf ben ik bezig om mijn foto's van mijn oude vakanties om te zetten naar video presentaties. Net heb ik onze fietsreis door Oost Europa live gezet op Vimeo. Een reis door Roemenië, Hongarije, Slowakije, Tsjechië en Duitsland in 2006.


Dwars door Oost Europa op de fiets

Meer Wereldse fietsfilmpjes vind je op Wereldfietser op Vimeo


Afbeelding
Toch wel mooi dat HD spul hoor eric.....

Maar ja, ik heb de geld en ruimte er niet voor hehe..
Shane schreef:Toch wel mooi dat HD spul hoor eric.....
Maar ja, ik heb de geld en ruimte er niet voor hehe..
Mooi he shane...afgelopen december kreeg ik een HD camera.
Maar mijn goeie oude labtop bleek niet bestand tegen zoeveel geweld.
Er ligt hier nog een hele berg ruw HD filmmateriaal van onze trip door Marokko met de kerst te wachten op verwerking. Het wachten is nog op een geschikte pc :wink: (en die is stukken duurder dan de HD camera :lol: )