Deze fiets werd mij al getoond helemaal in het begin van dit topic. De lage instap trekt mij wel aan.
Echter is er maar weinig info over de opbouw. De prijs valt ook erg mee.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... antiefiets
Brede banden, lage instap, niet sportief, voor en achterdrager aanwezig, frame maat klopt...
Deze fiets tikt toch enkele puntjes aan op mijn lijst. Ik zou er denk ik wel een ander stuur op zetten om toch een sportievere houding aan te kunnen nemen als dat nodig is.
Ik vrees dat de avaghon voor mijn neus wordt weg genomen. Ging er echt voor maar er komt al iemand kijken en neem aan dat hij dus verkocht zal zijn. (al houd ik enige hoop). Wil voorlopig nog altijd voor de Santos str01 gaan, Als de fiets echt zo goed als nieuw is dan doe ik daar zeker geen miskoop aan.
Maar deze Snel ziet er ook aantrekkelijk uit. Samengesteld en opgebouwd in de winkel, Dus ik kan dan denk ik wel aannemen dat er degelijk materiaal op zit. Goed onderhouden volgens de eigenaar dus kan er ook direct mee weg fietsen.
En met die prijs kan ik nog eventuele verborgen gebreken opvangen als die er zouden zijn.
Zowel de Santos als de snel zijn geen recente fietsen (wat mij niets uit maakt, als ze maar goed fietsen). Maar de santos ziet er op het eerste zicht wel minder gebruikt uit.
Had mijn zinnen gezet op de Santos tot dat de avaghon ineens voorbij kwam. En nu die uit mijn handen dreigt te glippen ben ik plots opnieuw beginnen nadenken. En de prijs van de snel spreekt mij ook erg aan uiteraard. Maar daar wil ik me niet door laten afleiden.
Dus nu weet ik het zelf even niet meer.