Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Idworx Nieuws 2014 oPinion en Power Rohler - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Idworx Nieuws 2014 oPinion en Power Rohler

gios schreef: Mag dit naar het Humor-Topic?

Ik ben al oud, en wil nog wel eens naar guldens omrekenen. En dan moet ik heel hard lachen om de prijs van deze fietsen.
Valt wel mee toch, je hebt vele fietsjes die meer dan het dubbele kosten en slechts de helft wegen :)
In de autowereld is het ook normaal dat je voor het tienvoudige van het normale bedrag een PC-hooft-geschikt voertuig hebt. Het voordeel van de fietswereld is dat je voor een bedrag dat nog net lager is dan wat een klein autootje kost de rest de ogen uit kunt steken.
Leon
"als ‘Travel spec’ vanaf €5495,- "

een vriend van mij heeft een Batavus fiets die hij ook voor fietsvakanties gebruikt. Deze fiets heeft 749 euro gekost en is inmiddels 10 jaar oud. Hij heeft er naar schatting zo'n 60.000 km mee gefietst :D
jeroen_ schreef:"als ‘Travel spec’ vanaf €5495,- "

een vriend van mij heeft een Batavus fiets die hij ook voor fietsvakanties gebruikt. Deze fiets heeft 749 euro gekost en is inmiddels 10 jaar oud. Hij heeft er naar schatting zo'n 60.000 km mee gefietst :D
Meen je dat? En dat allemaal zonder rohloff, riem, pinion, titanium, son, edelux, dikke appels en magura???? onmogelijk!
AB schreef:

Meen je dat? En dat allemaal zonder rohloff, riem, pinion, titanium, son, edelux, dikke appels en magura???? onmogelijk!
sterker nog: met marathon plus banden en papieren kaarten! :wink:
jeroen_ schreef:
AB schreef:

sterker nog: met marathon plus banden en papieren kaarten! :wink:
Wat zal ie chagrijnig zijn geweest over wat ie allemaal miste!
Even een nieuwe knuppel: over smaak valt al dan niet te twisten, maar ik vind dit zowat de lelijkste fietsen die ik in tijden heb gezien :lol:
arnob schreef:Even een nieuwe knuppel: over smaak valt al dan niet te twisten, maar ik vind dit zowat de lelijkste fietsen die ik in tijden heb gezien :lol:
+1
Ik durfde dat niet te zeggen Arno :wink:
+1, kost een cent en dan heb je toch wat........