Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik zoek onderdelen voor tijdelijke trekking fiets. - Forum Wereldfietser

Ik zoek onderdelen voor tijdelijke trekking fiets.

Ik wil de Baltische sneeuw in en wacht nog op het vervangende Koga frame. Dat komt eind februari en ik wil volgende week gaan. Rond de volle maan reis het het beste, daar waar de dag maar zes uren duurt.

Nuwel, ik kan de Decathlon mountain bike van mijn buurjongen lenen die vrijwel nieuw is. Alles lijkt wel in orde, alleen:

- wil ik het Ahead stuur tegen de 20 cm verhogen.
- weet ik niet hoe ik mijn stuurtas om het 31 mm dikke stuur moet doen (misschien stuurpen vervangen en mijn oude stuur monteren)
- zoek ik een goedkope oplossing om mijn voortassen aan een verende voorvork te bevestigen.

De BBB verhoging is slechts 16 euro, maar die verhoogt slechts 85 mm. Presto had iets heel langs, maar dat was meer dan 50 euro.

Misschien zijn er wel mensen die me een maandje iets willen lenen!
Of ik kan proberen mijn tijdelijke 28 inch op te lappen voor de winter.

Zijn de 28 inch 40mm Snow Studs (als ik die al kan krijgen, anders 40 mm Marathon plus MTB) te vergelijken met de 26 inch 50mm? Ik was toch wel erg onder de indruk van 50mm op sneeuw en ijs.
Een mountainbike zal nooit fietsen als een stadsfiets, waar je (vrijwel) rechtop zit. Ik vind 8,5 cm al extreem veel voor een mtb, eerlijk gezegd.
Voortassen heb je hooguit nodig als je gaat kamperen. Zo niet dan moet het zonder kunnen of je moet wel erg veel spullen mee willen nemen.
Je kunt ook overwegen om een BoB-trailer te huren, want die past achter elke mtb.
heb nog een verstelbare ahead stuurpen liggen, komt van mijn koga af.

pen staat op marktplaats onder fietsonderdelen, kan zo 123 geen link vinden.

mvg stefan