Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hengstenfietstocht - Forum Wereldfietser

Hengstenfietstocht

Heren Wereldfietsers,

Annetje uit Leuven heeft aangeboden om te koken voor deelnemers aan de hengstenfietstocht. Welke mannen pakken de uitdaging op en fietsen mee naar Leuven. Vertrek bijvoorbeeld vanaf station Tilburg. Tijdens de nieuwjaarsborrel op zondag 10 januari kunnen we het plan verder uitwerken en een datum prikken. Dat wordt steeds lastiger, want activiteiten schieten als paddenstoelen uit de grond.

Groetjes uit Thailand,

Bert
:| Tsja Bert, zelfs als ik dan nog welkom zou zijn,..denk ik dat ik eerst uit moet rusten van het koken en de afwas als de Ladies het eerder hebben gehad. En als het op dezelfde dag is....dan bellen we elkaar wel eens even om te kijken hoe de zaken er in beide kampen voor staan.

Succes in ieder geval....(en ik wil niet flauw zijn....maar dit klinkt toch wat als een surrogaat...ideeënafpikkertje...)
Fokko schreef::| Tsja Bert, zelfs als ik dan nog welkom zou zijn,..denk ik dat ik eerst uit moet rusten van het koken en de afwas als de Ladies het eerder hebben gehad. En als het op dezelfde dag is....dan bellen we elkaar wel eens even om te kijken hoe de zaken er in beide kampen voor staan.

Succes in ieder geval....(en ik wil niet flauw zijn....maar dit klinkt toch wat als een surrogaat...ideeënafpikkertje...)
Ha die Fokko,

Het idee kwam naar voren op het forum en Annetje deed een aanbod. Daar kan ik toch niet zomaar aan voorbij gaan? Sommige voorzetten moet je gewoon intikken.

Succes met koken,

Bert
Jaaah, vanuit Tilburg...

en dan via Bladel want daar zit DE Kaasboerderij met winkeltje van de
Kaasboerderij Hooiberg

en kunnen we wat lekkere ingredienten inslaan die Annetje dan kan gebruiken zoals prijswinnende belegen kaas en zelfgerookte ham....en nog veel meer Biologisch lekkers

Ben al vaker van plan geweest richting Leuven te gaan..

Zat toevallig gisteren te denken aan een WF ontmoeting in Geel, dat is dan een beetje halfweg.
Ik heb al een paar keer zitten denken aan een rondje Tilburg/Midden-Brabant maar meteen doorstoten richting het zuiden kan natuurlijk goed vanaf Tilburg.

Via Goirle- Gorp en Rovert richting Poppel, Baarle Nassau om daar het Bels Lijntje richting Turnhout op te pikken. Met ongeveer 100 km op de teller zouden de hengsten dan in Leuven de stal kunnen ruiken....
Zo dicht bij huis ben ik van de partij. :D
Hoi Bert,

En Annetje vindt het maar wat leuk! Een meid met ballen!
Dat wordt best smullen :P :oops:
Moet de route niet zoveel mogelijk langs paardenstallen gaan?
Nou Robertjan,

Dan zou ik de mobieltjes en camera's maar thuis laten.... Ik verwacht dat de Moderator wel ingrijpt als jullie de foto's willen plaatsen....

Gelukkig zit ik bij een bevolkingsgroep dat nog fatsoen kent....en die nog wel fietsen. Echte Ladies :wink:

En moet ik jullie nou alvast veel plezier wensen of De Partij voor de Dieren inlichten?
Enerzijds denk ik eigenlijk dat de echte mannelijke viervoeters niets van jullie te vrezen hebben. :| en dat de merries er niet echt geprikkeld door zullen worden.... :oops:
bert sitters schreef:Tijdens de nieuwjaarsborrel op zondag 10 januari kunnen we het plan verder uitwerken en een datum prikken. Dat wordt steeds lastiger, want activiteiten schieten als paddenstoelen uit de grond.

Bert
In maart en in augustus is er nog alle tijd van de wereld... :wink:
Heren,

Bert: Mag ik even wat olie op het vuur gooien :wink:
Een echte Hengstentocht is natuurlijk 150 km per dag en een gemiddelde van rond 25 km/h. En dan na afloop kampvuur, rauwe bonen en vlees van het bot ! Mannen, we hebben toch geen dames nodig om te komen koken/verzorgen ?

Wouter

PS. En Ann nodig je gewoon uit om mee te fietsen ....
Pathfinder_II schreef:Heren,

Bert: Mag ik even wat olie op het vuur gooien :wink:
Een echte Hengstentocht is natuurlijk 150 km per dag en een gemiddelde van rond 25 km/h. En dan na afloop kampvuur, rauwe bonen en vlees van het bot ! Mannen, we hebben toch geen dames nodig om te komen koken/verzorgen ?

Wouter

PS. En Ann nodig je gewoon uit om mee te fietsen ....
Sinds wanneer eten hengsten vlees?
bert sitters schreef:
Sinds wanneer eten hengsten vlees?
Als het door de voerbak loopt: no probs :D
Kunnen we 11 en 12 september ook prikken voor de hengstenfietstocht van Tilburg naar Leuven?
Nee geen vrouwen die koken. Dat kunnen wij mannen toch beter. Tilburg - Leuven is een goed idee, maar pas op voor die studentes daar.

Rutger