Deze zomer willen we vanuit Florance naar huis terugfietsen. Benjaminse of Reitsema ben ik nog niet over uit.
Nu ben ik aan het kijken hoe ik in Italie kan komen.
Met de fietsbus kost het (enkele reis) € 362,50 voor 2 personen.
Hoe je er met de trein zou kunnen komen kan ik (nog) niet vinden.
Een alternatief zou zijn om er met de auto heen te rijden, maar hoe krijg ik de auto dan weer terug?
Het mooiste zou zijn als iemand dezelfde reis in omgekeerde richting had gemaakt en mijn auto mee terug zou nemen. Dat scheelt hem/haar dan ook de buskosten. De autokosten zouden we dan kunnen delen.
Dus wie heeft er plannen om Naar Florance te fietsen deze zomer en zoekt vervoer terug? De planning is dat we in het weekend van 17/18 juli daar aankomen dus dat zou jouw vertrekdatum naar huis moeten zijn.
Zie je hier mogelijkheden in, stuur me dan even een PB of reageer via het forum.
Overigens zijn andere suggesties/oplossingen voor dit probleem ook welkom.
Nu ben ik aan het kijken hoe ik in Italie kan komen.
Met de fietsbus kost het (enkele reis) € 362,50 voor 2 personen.
Hoe je er met de trein zou kunnen komen kan ik (nog) niet vinden.
Een alternatief zou zijn om er met de auto heen te rijden, maar hoe krijg ik de auto dan weer terug?
Het mooiste zou zijn als iemand dezelfde reis in omgekeerde richting had gemaakt en mijn auto mee terug zou nemen. Dat scheelt hem/haar dan ook de buskosten. De autokosten zouden we dan kunnen delen.
Dus wie heeft er plannen om Naar Florance te fietsen deze zomer en zoekt vervoer terug? De planning is dat we in het weekend van 17/18 juli daar aankomen dus dat zou jouw vertrekdatum naar huis moeten zijn.
Zie je hier mogelijkheden in, stuur me dan even een PB of reageer via het forum.
Overigens zijn andere suggesties/oplossingen voor dit probleem ook welkom.