Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ladies Night - Forum Wereldfietser

Ladies Night

Een cursus fietsreparatie exclusief voor vrouwen.

Waar: Elandstraat 83, Capelle aan de IJssel.

Wanneer: donderdagavond 14 januari 2010 van 19.00 tot 22.00 uur.

Wie: maximum aantal deelneemsters is 7.

Kosten: € 12,50 per persoon.

Aanmelden: chantal@bike4travel.nl

Er kunnen nog 4 deelneemsters bij !
Update 12 januari: de cursus zit vol.
Veel plezier dames !
En? Hoe was het? :D
Robertjan schreef:En? Hoe was het? :D

Superrrr!

Veel gelachen,
Veel geleerd,
Over o.a. Kettingbreuken, banden plakken, remblokken wisselen, remmen stellen, derailleur afstellen,
Veel geoefend,
Nieuwe handige gadgets leren kennen die het leven van een vrouw op de fiets eenvoudiger maken zoals de vrouwen-wipper*,
Veel vragen over de exacte datum van het Vrouwenfietsweekend,
Lekkere Chinees,
Een heel leuke juf met erg handige tips!,
En eindelijk weet ik nu een handig manier waarop ik mijn derailleur precies kan fine-tunen.

*Vrouwen-wipper : (ofwel speed level lifter) Een bandenwipper voor diegene onder ons met iets minder kracht in hun handen en met taaie banden.
Blanche schreef:
Robertjan schreef:En? Hoe was het? :D

Superrrr!

Veel gelachen,
Veel geleerd,
Over o.a. Kettingbreuken, banden plakken, remblokken wisselen, remmen stellen, derailleur afstellen,
Veel geoefend,
Nieuwe handige gadgets leren kennen die het leven van een vrouw op de fiets eenvoudiger maken zoals de vrouwen-wipper*,
Veel vragen over de exacte datum van het Vrouwenfietsweekend,
Lekkere Chinees,
Een heel leuke juf met erg handige tips!,
En eindelijk weet ik nu een handig manier waarop ik mijn derailleur precies kan fine-tunen.

*Vrouwen-wipper : (ofwel speed level lifter) Een bandenlifter voor diegene onder ons met iets minder kracht in hun handen en met taaie banden.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ook ik heb vreselijk gelachen en veel geleerd!