Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Studente gezocht en handig iemand voor De Vakantiefietser - Forum Wereldfietser

Studente gezocht en handig iemand voor De Vakantiefietser

Bij De Vakantiefietser werken mensen die naast hun baan hier, een andere 'echte' baan hebben.

Wij zijn op zoek naar een studente die op zaterdag ons wil helpen. En een monteur, of een technisch begaafd iemand, die het leuk vindt om aan mooie fietsen te sleutelen. Maar wel op vrijdag of woensdag.

Secundaire arbeidsvoorwaarden; onbeperkt negerzoenen eten, zaterdagochtend ontbijt en iedere dag een geheel verzorgde lunch.

Kijk naar dit filmpje om een indruk te krijgen en meer informatie.

Eric Schuijt
(ook namens Karin, Hein, Ruud, Lieven, Carla Junior, Nina, Ruud en Gaele)
De dag dat je een winkel opent in Antwerpen of Gent, ga ik 4/5de werken om te kunnen komen helpen met sleutelen aan de fietsen.

Mireille
Ik vergoed wel de helft van de reiskosten :lol:
Bij ons is dat 0.25 cent per km, met de fiets. Volgend routenet.be is het 190 km. Dat maakt 47.50 euro enkel verplaatsingskosten en de rit naar huis op mijn kosten... Uiteraard hoort kettingslijt ook bij de verplaatsingskosten: alle 6 000 km, dus 30 werkdagen, een nieuwe ketting. Gezien mijn fiets heb ik 3 kettingen per keer nodig (5 euro per werkdag), komen dan ook de tandwielen bij: 3 voor, 9 achter (5 euro per werkdag).
:twisted: Dat maakt 57.5 euro, nog voor ik begin met werken (bi en bu banden niet inbegrepen) :twisted:

Hoe laat start een werkdag? Kan ik 2 dagen nemen die op elkaar aansluiten, want 380 op één dag is voorlopig nog te veel van 't goede. ;-)

Mireille *zou een dure werknemer worden*
:D Maar het getuigt wel van zakelijk inzicht :lol:
slangetje schreef:De dag dat je een winkel opent in Antwerpen of Gent, ga ik 4/5de werken om te kunnen komen helpen met sleutelen aan de fietsen.

Mireille
Zelfde geldt voor mij in Groningen!