Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari 2009 - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari 2009

NIEUWJAARSBIJEENKOMST 11 JANUARI 2009

Beste mensen,

Het nieuwe jaar zit er aan te komen, reden voor de vereniging om een feestje te geven en wel in de vorm van een NIEUWJAARSBIJEENKOMST.
Onder het genot van een glaasje champagne zullen we het nieuwe jaar vol fietsavonturen inluiden. Een tweetal presentaties zal er voor zorgen dat we ons kunnen wanen op de fiets ergens in de wereld. Vervolgens komen we terug in de realiteit en kun je ideëen op doen voor een volgende fietsvakantie/reis.

Wanneer:
Zondag 11 januari 2009

Hoe laat:
13:00 - 17:00 uur

Waar:
De Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht

Programma:
13.00 uur inloop
14.00 uur kort woord door bestuur plus presentatie van het jaarprogramma
14.15 presentatie LAOS door Marianne de Ruijter
14.45 pauze
15.30 presentatie ZUID-AFRIKA door Marco de Wit (gewijzigd)
17.00 einde (liefhebbers besluiten de dag bij de bekende pizzeria La Grotta )

Voor wie:
Een ieder die geinteresseerd is in fietsen waar ook ter wereld

Kosten: GRATIS !!

Tot zondag 11 januari.

Jim van den Berg

Dialezingen

Er zijn twee dialezingen:
LAOS door Marianne Ruijter
MAROKKO door Anneke Martin.

jim
Wijziging dialezingen:

MAROKKO gaat helaas niet door. Gelukkig wil Marco de Wit zijn laatste verhaal vertellen over ZUID-AFRIKA. Verder blijft LAOS op het programma staan.

jim
Dit jaar konden wij er voor het eerst bij zijn. En het was leuk om iedereen eens te zien buiten het fiets-seizoen en weer nieuwe mensen te ontmoeten. Naast de nieuwjaarswensen zijn er ook weer meerdere fietsplannen met mede fietsers voor het komend jaar gesmeed. Leuk vooruitzicht!!!! Ter afsluiting de Italiaan, een gigantische coupe voor twee met Marianne en koffie met Harry, Marianne, Wouter en Douwe.

Plannen jullie de volgende nieuwjaarsreceptie ook weer rond midden januari?
Dan kan ik er weer bij zijn 8)

Bedankt organisatie en presentatoren!!
Het zaaltje van Kargadoor was mooi gevuld. Leuk om oude en nieuwe gezichten te zien en om weer enthousiast te worden door de gesprekken links en rechts en de dia's van Marianne en Marco. Iedereen een goed fietsjaar gewenst.
Het was weer supergezellig en Marianne en Marco hebben ons mee laten genieten van hun prachtige reizen in 2008 naar Laos resp. Zuid-Afrika.

Iedereen bedankt !
jim
Papa Giovanni de la Grotta kan weer dik tevreden zijn: 32 wereldfietsers in zijn Pizzeria.
Leuk nieuws is dat de Wereldfietser op de eerste bijeenkomst van het jaar er meteen een nieuw lid bij heeft, dat zich meteen thuisvoelde en ook meeging naar La Grotta!
Verzoek van de Pizzaman is dan wel of mensen die eigenhandig de zaak verbouwen (en beloven dit terug te zetten) dit bij het verlaten van het pand ook weer ongedaan willen maken. Hij was not amused.

Ben benieuwd of we er volgend jaar nog in mogen. Hij had na afloop ook weer wat fitness. En als wij er volgend jaar weer staan dan zal hij toch echt wel weer 30 pizza's willen verkopen :D

Wouter
Pathfinder_II schreef:Verzoek van de Pizzaman is dan wel of mensen die eigenhandig de zaak verbouwen (en beloven dit terug te zetten) dit bij het verlaten van het pand ook weer ongedaan willen maken. Hij was not amused.
Wouter
Het blijft gewoon een oude mopperkont, een beetje sjouwen is goed voor em.

Ik sluit me verder aan bij de anderen: Ook van mij een heel goed fietsreisjaar gewenst !!

Harry
Ook dit jaar valt de borrel samen met de Halve van Egmond. Iedereen alvast veel plezier, ik kan er niet bij zijn.
Jarno schreef:Ook dit jaar valt de borrel samen met de Halve van Egmond. Iedereen alvast veel plezier, ik kan er niet bij zijn.
Om verwarring te voorkomen:
de nieuwjaarsborrel 2010 vindt plaats op zondag 10 januari. Ach ja: er zal altijd wel iets samenvallen.
Let op: deze topic gaat over de vorige nieuwjaarsbijeenkomst !!