Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tweepersoons koepeltentje - Forum Wereldfietser

tweepersoons koepeltentje

Ik wil een (tweepersoons) koepltentje kopen. De staika van Hillenberg vind ik wat aan de zware kant en dan met name als ik alleen op vakantie ga. Heb op internet al enige tijd rondgesnuffeld maar kan nog niet de juiste vinden. Wil wel graag een buitentent van Nylon ripstop omdat mij verteld is dat polyester meer 'werkt' en zo. En wil in iedere geval een tentje met twee ingangen. Misschien heeft een van jullie nog een idee?
Bedankt Jan

De lowland trailrunner bevalt mij en mijn vriend al jaren heel goed. Twee ingangen, genoeg ruimte in de buitentent voor tassen, en licht genoeg om ook in je eentje mee op pad te kunnen. Handig is ook dat maar 5 haringen nodig zijn om de tent op te zetten (tenzij slecht weer). We hebben een ouder model dan nu op de van lowland staat. Zie http://www.lowlandtents.com/trailrunner.html

Lisette

Even nog als toevoeging: ik vind het prettige om ruime ingangen te hebben en dat je niet te veel hoeft te bukken als je de tent in gaat.