Binnenkort neem ik mijn fiets mee met KLM. (Helaas) moet de fiets mee in een doos. Ik ben op zoek naar ervaringen. Ik wil het liefst een fietsdoos van de fietsenmaker om de hoek meenemen, zodat ik geen dure fietsdoos op Schiphol hoef te kopen.
- Hoe neem je die doos makkelijk mee naar Schiphol?
- Waar laat je die doos bij aankomst van bestemming, zodat je em weer kan gebruiken voor de terugreis? (Tot nu toe ervaren dat stallen in het bagage depot erg duur is en buiten het vliegveld verstoppen niet succesvol is)
- Wordt een fietshoes op de terugreis wel aanvaard bij KLM (Basel)? (Uit ervaringen met andere maatschappijen bleek dat dat wel mocht, maar dan op eigen risico.)
- Kun je in Basel (Zwitserland) ook fietsdozen op het vliegveld kopen?
Alvast bedankt voor goeie tips!
- Hoe neem je die doos makkelijk mee naar Schiphol?
- Waar laat je die doos bij aankomst van bestemming, zodat je em weer kan gebruiken voor de terugreis? (Tot nu toe ervaren dat stallen in het bagage depot erg duur is en buiten het vliegveld verstoppen niet succesvol is)
- Wordt een fietshoes op de terugreis wel aanvaard bij KLM (Basel)? (Uit ervaringen met andere maatschappijen bleek dat dat wel mocht, maar dan op eigen risico.)
- Kun je in Basel (Zwitserland) ook fietsdozen op het vliegveld kopen?
Alvast bedankt voor goeie tips!