dag mensen
gisteren kwam ik buiten en zag daar mijn fiets staan: zonder achterwiel. Damn, mijn mooie sturmey was weg.
Snel naar huis en daar een andere sturmey meegenomen.
Mijn fiets hang vast bij het kader en het voorwiel aan een ijzeren hekken.
Het achterwiel staat los.
1)ik vraag me af of het zin heeft er een AXA Defender RL ringslot aan te hangen, of breken ze dat te snel open ? Ik denk niet dat er mensen zijn die echt gaan staan zagen aan dat slot, daarvoor lopen er teveel mensen langs.
maar indien die axa's simpel open te krijgen zijn aan de hand van een trukje (via een bepaalde sleutel of zo, dan laat ik dat liever.
2)ik zo graag een paar wielen bestellen voor als me dat nog eens voorvalt.
op ebay kan je goedkope wielsets kopen. maar allemaal hebben ze achterassen voor 5-9 kamwielen. Ik zou er graag slechts eentje op hebben,
wat moet ik daarvoor aankopen, dat is me niet zo duidelijk.
merci mensen
gisteren kwam ik buiten en zag daar mijn fiets staan: zonder achterwiel. Damn, mijn mooie sturmey was weg.
Snel naar huis en daar een andere sturmey meegenomen.
Mijn fiets hang vast bij het kader en het voorwiel aan een ijzeren hekken.
Het achterwiel staat los.
1)ik vraag me af of het zin heeft er een AXA Defender RL ringslot aan te hangen, of breken ze dat te snel open ? Ik denk niet dat er mensen zijn die echt gaan staan zagen aan dat slot, daarvoor lopen er teveel mensen langs.
maar indien die axa's simpel open te krijgen zijn aan de hand van een trukje (via een bepaalde sleutel of zo, dan laat ik dat liever.
2)ik zo graag een paar wielen bestellen voor als me dat nog eens voorvalt.
op ebay kan je goedkope wielsets kopen. maar allemaal hebben ze achterassen voor 5-9 kamwielen. Ik zou er graag slechts eentje op hebben,
wat moet ik daarvoor aankopen, dat is me niet zo duidelijk.
merci mensen