Additionally, paste this code immediately after the opening tag: berichten dubbel - Forum Wereldfietser

berichten dubbel

Heeft er iemand een idee hoe het kan komen dat al mijn berichten dubbel in het forum verschijnen? Mijn eerste veronderstelling was dat het te maken had met het feit dat ik eerst naar het voorbeeld keek, maar dat blijkt niet de oorzaak. Het gebeurt ook als ik dat niet doe. Het is kennelijk ook niet een probleem dat uitsluitend met de nieuwe site te maken heeft, want bij anderen zie ik het niet, althans niet stelselmatig. Anderzijds heeft het kennelijk wel iets met de nieuwe site te maken, want op de oude site had ik dit probleem niet. Dus een combinatie van de nieuwe site en iets in mijn pc?

Overigens heb ik de doublures, die ik ook niet mag verwijderen, maar vervangen door een :cry:.

Gerd

Welk besturingssysteem gebruik je? En welke browser?

En puur voor de zekerheid, je gebruikt de OK knop toch niet door er op te 'dubbelklikken'?

- Windows XP
- Internet Explorer
- nee, althans ik dacht het niet

Gerd

Dan heb ik zo even geen zinnig antwoord. Ik heb dit nog niet van anderen gehoord, dus in eerste instantie zou ik het toch bij jouw pc, internet, gebruik, etc zoeken. Wel is het zo, dat als je bijvoorbeeld tegen een probleem aanloopt direct na het verzenden van je bericht (bijvoorbeeld dat de server het te druk heeft) en je drukt dan op Refresh, dan wordt het bericht nogmaals geplaatst.