Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Routeplanner ZW-Nederland en Vlaanderen down? - Forum Wereldfietser

Routeplanner ZW-Nederland en Vlaanderen down?

Hoi collega-fietsers,

Heeft er iemand enig idee waarom de fietsknooppuntenplanner van Vlaanderen en zuidwest-Nederland niet werkt?

Ik gebruikte 'm eigenlijk meerdere keren per week... :?
Bij mij doet hij het wel hoor. Misschien een tijdelijke storing?

Gr. Jeroen
Bij mij zowel onder Safari als onder FireFox geen kaart/terrein/satelliet... :roll:
Dan sta ik ook voor een raadsel want (net nog) met Safari 4 op Snow Leopard wel beeld.
En bij mij dus niet, ik heb alle instellingen nagekeken... Ik zal eens op Onemorething vragen :wink:.
heeft het niet met dat 64/32 bit verhaal te maken. Sinds SL heb ik Safari teruggezet naar 32 bit omdat anders bepaalde programma's niet werken. En bij OMT kun je denk ik goed terecht voor dit soort problemen.
Nee dat is het ook niet, heb ik net even getest.
Gisteren nog gebruikt en nu doet ie het nog steeds. Vreemd...

Maar nu je het erover hebt, even een vraagje waar jij jammer genoeg niets mee opschiet: staan alle bordjes er reeds in Nederland? Omdat ik de planner één keer gebruikte voor een tochtje in Nederland, komende van Gent. Tot Sas van Gent ging ie goed, heel goed, in Westdorpe kon ik de bordjes niet meer vinden....dan maar teruggekeerd naar een route die ik kende.

groetjes lars
Normaal zouden ze er toch moeten staan. Maar ik moet zeggen dat ik een maandje geleden ook problemen kreeg bij, waar anders :roll:, Roosendaal...

Wellicht zijn ze bezig met een reorganisatie van de bordjes?

Overigens heb ik al:
* Safari reset
* Flash 10 nogmaals geïnstalleerd
Oplossing voor mij was uiteindelijk:
Kris (fietsnet.be) schreef:Mogelijks is er iets mis met de bewaarde flash player-instellingen voor
fietsnet (laatst bezochte plaatst). Je kan deze instellingen als volgt
wissen:
- Rechtermuisknop op de fietsnet-kaart
- Kies "instellingen" in het context-menu
- De 3de tab toont de locale instellingen.
- Schuif de balk volledig naar links en druk op OK
- Verschuif de balk daarna terug naar 100kB
- Herstart daarna de browser
hey,

probeer dit eens:

http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx

poepsimpel en t werkt nog ook :lol:
Die ging het ook om... :wink:
Oeps robertjan, maar ik, heb dan ook niet op de link geklikt in je eerste bericht :oops:

Maar behulpzaamzijn we anders wel :lol: