Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets- en reisfoto's Centraal Azie en China - Forum Wereldfietser

Fiets- en reisfoto's Centraal Azie en China

Hallo allemaal,

Ik weet niet wie het wel of niet gevolgd heeft, maar even in het kort het volgende: we 'zouden' 3 maanden gaan fietsen in Centraal Azië en China, dit werden er echter helaas 2 doordat Elmar best wel ziek werd en nog steeds ziek is (hij kan nauwelijks lopen en is 13 kg afgevallen en heeft geen spieren meer over).

Uiteraard zijn we hier nu in Nederland dagelijks bezig met het herstel en met ziekenhuisbezoeken en onderzoeken, neemt allemaal niet weg dat we van de eerste 2 maanden echt enorm genoten hebben!

Ik ben nog bezig met het uitzoeken van de foto's, maar ik heb er een aantal online gezet op http://www.ellenvanderzwan.nl

De site is nog in opbouw er komen nog dagelijks nieuwe foto's bij, dus ik zou zeggen.. neem regelmatig een kijkje! ;)

Ellen
5kg foto-apparatuur meeslepen is in ieder geval genoeg voor 4 mooie foto's... :lol: Ben benieuwd naar de rest (ook landschapsfoto's?)!

Veel sterkte voor Elmar met het herstel. :wink:
Robertjan schreef:5kg foto-apparatuur meeslepen is in ieder geval genoeg voor 4 mooie foto's... :lol: Ben benieuwd naar de rest (ook landschapsfoto's?)!

Veel sterkte voor Elmar met het herstel. :wink:
Thanks!

Enne.. je moet wel ietsie beter kijken, het zijn er toch al 13! ;) Ik weet het, het is nog niet veel, maar ik ben er druk mee bezig!
Hoi Ellen,

De foto's die ik vind zijn prachtig maar het is wel even zoeken. Ik kan er op dit moment maar 7 vinden.

Is al bekend wat er nu precies met je partner aan de hand is? Wat is er met zijn knie en hoe kan dit zo 'plotseling' optreden?
Hoi Hans,

Hij heeft 'waarschijnlijk' een allergische artritis ontsteking aan zijn gewrichten. Beide knieën, z'n pols, enkel en een teentje zijn dik en zeer pijnlijk. Hij bleek gelukkig geen trombose gehad te hebben, dus kon hij vandaag met ontstekingsremmers aan de slag. Dat valt goed, de pijn is een stuk minder en we hopen dat het nu echt gaat herstellen.
Verder gaat hij nog naar de reumatoloog, eens kijken of die nog wat kan vinden. Waarschijnlijk is het door een bacterie gekomen. Foto's hebben in ieder geval uitgewezen dat er geen blijvende schade aan zijn gewrichten is, dus dat is positief! Nu kan het herstellen echt beginnen...

Verder heb ik de site alweer voorzien van nog meer foto's! ;)

Onder 'Portfolio' vind je de verschillende landen, morgen ga ik ermee verder.

Groet,
Ellen
Ok, vervelend voor hem. Dat je dat 'zo maar' ineens kan krijgen.
Wens hem sterkte.

Ik heb je foto's gevonden. Zijn erg mooi. Vooral de manier waarop je 'de ruimte' weergeeft vind ik mooi. Maakt me wat jaloers, maar geeft me ook inspiratie.
Bedankt voor het delen ervan!
Het zijn indrukwekkend fotos

Jammer dat het zo is afgelopen, ziek worden in buitenland is nooit leuk.

Succes met jullie lichamelijk en geestelijk herstel.
Thanks Shane!

Heb net nog wat foto's uit Noorwegen toegevoegd voor de geïnteresseerden. ;)