Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 35 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3738 berichten
Ja het is een heel gezeul.
Wim
Afbeelding
Hier is mijn Santos met aanhanger voor onze dochter van één op weg van Växjö naar Sävsjö in Zuid-Zweden. Het lijkt niet veel bagage, maar dat komt door het frame van 70 cm.

Christiaan
dit is mijn z.g.a.n. fiets jan janssen millenium toerfiets
Afbeelding

mario
Dat zijn weer een paar mooie fietsen!

En nu flink gebruiken :D!
Afbeelding
Ergens tussen de velden in Frankrijk
beste wereldfietsers,

een wat ongewone vakantiefiets:
Dahon Vitesse D7 daamee fietste ik in zes dagen de Zuiderzeeroute.
Wel beetje "getuned": normale achterdrager gemonteerd om de Ortliebs te kunnen aanhaken, klikpedaaltjes omdat ik er graag mee rij,
Brooks zit lekker en staat mooi op de foto:
Afbeelding
heb ook nog "normale" fiets
Batavus Navajo 12 jaar oud.
Zou eigenlijk volledig vernieuwd moeten worden mn wielen en remmen/remhendels oftewel iets nieuws, ben er nogniet helemaal uit
hier is ie dan, afgelopen zomer in Zeeland:
Afbeelding
By borret at 2009-10-05
Afbeelding

Onze 2 fietsen, een Giant expedition en een Gazelle Torrente
Waarom staan die voortassen van die Gazelle zo scheef?
Omdat de drager bij Rose Versand vandaan kwam en niet echt op de geveerde voorvork paste, ookal is hij daar wel voor gemaakt. Zijn op zoek naar een andere voordrager, maar zo ging het de afgelopen jaren ook wel prima met een mini sjorbandje aan de achterzijde.
Afbeelding
Genomen tijdens overleg of we nou wel of niet zouden gaan fietsen en kamperen, uiteindelijk uitgelopen op het weer naar huis fietsen.
Afbeelding
Hieronder mijn TREK X500, getrokken tijdens mijn fietsvakantie naar Parijs. De geïnteresseerden kunnen hier de volledige gallerij bekijken: http://www.travelbybike.be/fotosduffelparijs2009.html.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hopelijk alleen even voor de foto je fiets zo dicht bij je tent gezet?!
Het was voor de foto hoor, ik kan niet altijd alleen mijn fiets trekken hè. ;-) Normaal maak ik mijn fiets vast aan een boom of een paal, of zet ik hem toch zeker niet vlak naast mijn tent, dat is om 'ongelukken' vragen.
Mooi dat de foto's analoog genomen zijn trouwens... :wink:
Robertjan schreef:Mooi dat de foto's analoog genomen zijn trouwens... :wink:
Ik werk graag men een analoog toestel, vooral omdat je zo minutenlang moet kijken, denken en andere hoeken proberen voor je werkelijk een foto trekt. Want in tegenstelling tot digitaal, waar je makkelijker zonder nadenken trekt, heb je nu maar een bepaald aantal fotomogelijkheden op je filmrolletje. Maar verder ben ik daar geen expert in hoor, ik volg vooral mijn gevoel.

Hoe zie je trouwens dat de foto's met een analoog toestel zijn getrokken? :-)
Downloaden, rechts-klikken, "Toon info", "Meer info"-----> iets met "Kodak Image Scanner". :wink:

Ik zat er over te denken om weer analoog te gaan, omdat sommige pro's lyrisch zijn over de kwaliteit t.o.v. digitaal.
Voorlopig eerst maar even Micro Four Thirds afwachten, waar eigenlijk nog maar net mee begonnen is...
Robertjan schreef:Downloaden, rechts-klikken, "Toon info", "Meer info"-----> iets met "Kodak Image Scanner". :wink:

Ik zat er over te denken om weer analoog te gaan, omdat sommige pro's lyrisch zijn over de kwaliteit t.o.v. digitaal.
Voorlopig eerst maar even Micro Four Thirds afwachten, waar eigenlijk nog maar net mee begonnen is...
Ik denk dat beide zijn voor en nadelen hebben, maar voorlopig blijf ik bij analoog. Ging Kodak niet stoppen met filmrolletjes te produceren?
Nee, ze gaan stoppen met Kodachrome.

.tsooJ