Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Heuvelrug vanaf Amersfoort CS Zaterdag 17 oktober - Forum Wereldfietser

Rondje Heuvelrug vanaf Amersfoort CS Zaterdag 17 oktober

Na een geslaagde fietsronde vanaf Zeist op 20 september gaan we nu een rondje Heuvelrug doen vanaf Station Amersfoort.

Wanneer: Zaterdag 17 oktober
Vertrek: vanaf de voorzijde van Amersfoort CS, 11.00 uur.
Afstand: 66 km, in overleg kunnen we onderweg naar De Kraaybekerhof (38 km) of een pannenkoeken restaurant (43 km)
Snelheid: zo'n 20 - 25 km/h

Wie gaat er mee?

En of er nog zoveel kastanjes liggen als vanochtend?
Afbeelding

Groeten, Annie en Wouter
Leuk, die activiteiten op de Heuvelrug, in mijn achtertuin! Moet helaas weer verstek laten gaan, maar de volgende keer dan toch...(3x is scheepsrecht).

Veel plezier.
Anneke
Goed idee Wouter XL !! Leuk dat jullie rondje goed van de grond komt.
Jammer genoeg kan ik niet mee omdat ik met zeven WF-ers in Tsjechië zit dan. Ook niet verkeerd. Ik geloof dat ik maar es een rondje Den Haag ga organiseren na onze week in Tsjechië.
Voor het rondje Heuvelrug hebben we meer afmeldingen dan aanmeldingen. Maar we hebben nog een week de tijd.
Graag wel even aanmelden met een PB of via het forum.

Groeten, Annie en Wouter
Hoi Wouter,

Ik ga graag met je mee. Ik heb het in mijn agenda gezet.

Tot volgende week. Ik zal mooi weer aanvragen :D

Groeten,

Rutger
Ook ik ben van de partij. Tot zaterdag.
Het wordt morgen mooi weer (bedankt Rutger voor de aanvraag), dus morgen om 11.00 voorzijde Amersfoort CS vertrek. We zijn al met z'n vieren.
En als er nog meer liefhebbers zijn, de Heuvelrug is groot genoeg.

Groeten, Annie en Wouter
Mogge alle,

Ik moet het redde voor 11 uur in Amersfoort.
Dus tot zo. (mits alle file`s meewerken en aan de andere kant staan :lol: )

groetjes Peter
<simpson> doh</simpson>

En ik maar denken dat de tocht zondag zou zijn. Helaas, helaas, ik heb heerlijk gefietst, maar dus niet met jullie.

Stom van me...