Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje den haag - Forum Wereldfietser

rondje den haag

misschien vinden mensen het leuk om een keer per 2 weken op een zondag te fietsen in den haag.

Als er belangstelling voor is hoor ik het wel.

mario
Yep interesse!
Wanneer, hoe laat en van waar ga je fietsen Mario?
Ik hep zeikâh interesse in een Rondjâh De Haag
(ben allein wel vaak weg in ut weikend)

Laat maah haurâh as je planne hep,

De pleuris,
Maarten
:D Je kunt hier een hele site naar het Haags laten vertalen. Overigens lijkt Arnhems ook een beetje op Haags. Schijnt ontstaan te zijn toen rijke hagenezen hier hun buitenverblijven hadden en de lokale bevolking ze begon na te praten.
duh Weâhreldfiesâh, veâhreniging voâh fiesrèziguhrs
Ok dan nu veâhrdeâh oveâh in ut haags. Wanneiâh zou Mario nu weiâh wat van zich latuh hôhen?

(vertaling)
Ok dan nu verder in het Haags. Wanneer zou Mario weer van zich laten horen?
Blanche,

ik ben nu ziek, maar als ik beter ben en het weer is redelijk dan kunnen we misschien met een groepje gaan fietsen door Delfland. Ik heb dit al vaak gedaan. Ok meyendael is mooi.

Als het zo ver is dan laat ik nog wel iets van mij horen. Het beste kunnen wij dan afspreken op een centraal punt CS bv, om van daaruit een mooie tocht te maken van ongeveer 75 km, want ik wil wel onderweg appeltaart met slagroom.

mario
Ik weet niet hoe groot de totale animo is momenteel, maar wellicht is hier hetzelfde mee te doen als met het rondje Zeist? Mits je er zin in hebt natuurlijk.
Mario beterschap! Ik wil ook wel een keer een rondje uitzetten, hoor. En Meyendael behoort wel tot mijn favorieten :wink: De aankomende drie zondagen kan ik echter niet.
Ik kan nu ook even niet. Maar laat zeler iets van mij horen.
Vincent Schol schreef: ...overigens lijkt Arnhems ook een beetje op Haags. Schijnt ontstaan te zijn toen rijke hagenezen hier hun buitenverblijven hadden en de lokale bevolking ze begon na te praten.
Nâh, dan is Arnhem bè deze gepromoveiâhd tot buìtenwèk (achteâhbuurt :wink: ) van duh Haag! Mâh me buìtenveâhblèf blèft toch maui un tent.

Yep, Meyendel is mooi, met pannenkoekhuis. Vandaar uit door de duinen naar Zandvoort en terug is 80km. Langenvelderslag zo'n 60km.

Maâhtuh
mario schreef:Ik kan nu ook even niet. Maar laat zeler iets van mij horen.
Ok leuk! Ik kan je trouwens pas 'helpen' per 1 november.
Stuur je wel een pb met mijn email erin.
Hoi lijkt ons leuk een keertje mee te fietsen.

vrolijke groet

David :lol:
Zal ik dan maar het eerste rondje organiseren, Mario ?

Wie gaat er mee op zaterdag 21 november
voor een rondje Den Haag van ongeveer 70 km? Meer info volgt nog in een apart draadje >> http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=11448

Doe jij de volgende Mario?
Staat in de kalender!