Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tekoop the north face roadrunner 23 - Forum Wereldfietser

tekoop the north face roadrunner 23

tekoop zo goed als nieuwe road runner 23 ,blauw met mesh binnen tent (2 pers) nieuwprijs 349 +footpr 35 mag weg voor 225 € wegens aanschaf akto.voor verdere specificatie zie kariboe.be.
Zo een?:
Afbeelding
Waarom koop je een andere René?
Leon
Leon schreef:Waarom koop je een andere René?
Mogelijk het gewicht: hij weegt 2,45kg en de Akto 1,5kg.
Ik gebruik deze tent met veel plezier, vervoer m achterop de bagagedrager waar twee achtertassen aan hangen in een oude rugzak. (Die dan weer te gebruiken is als ik sta.

Prima tent, zeer ruim en wind en watervast zoals ik afgelopen zomer onder meer in Jena mocht ondervinden. Ik kan m aanraden, als je inderdaad geen bezwaar hebt tegen het gewicht wat je mee neemt op de fiets.
Binnentent en buitentent hebben handige fluoriserende eindjes aan de ritsen die je bij nacht makkelijk herkent. Twee uitgangen-ingangen aan beide lange zijden van de tent. Staat met 4 haringen makkelijk op.

Gr Hans
aandegracht schreef:Ik kan m aanraden, als je inderdaad geen bezwaar hebt tegen het gewicht wat je mee neemt op de fiets.
Nou ik vind hem juist erg licht voor zijn afmetingen en zeker voor een TNF.
Als het de 33 zou zijn zou ik zeer geïnteresseerd zijn.
Leon
Ja Leon mooie foto ,zo een is het er,alleen haak je de binnentent aan de tentstokken het is geen tentstok inschuifsleuf ,en inderdaad Jim ,een akto is lichter.
is verkocht .