Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 25,26 en 27 september 2009 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 25,26 en 27 september 2009

Het weer ziet er inderdaad prima uit.

Verwachting tot morgen middernacht
donderdag 24 september en vrijdag 25 september 2009
Rustig herfstweer
Vanavond neemt de bewolking geleidelijk af en vannacht zijn er op veel plaatsen opklaringen. Omdat er dan ook weinig wind staat ontstaan er mistbanken. De minimumtemperatuur loopt uiteen van zo'n 12 graden in de kustgebieden tot 6 graden plaatselijk in het binnenland.

Morgen overdag komt er weinig verandering in het rustige weerbeeld. De mist lost in de ochtend op en de zon komt weer goed bij. Wel drijven er af en toe wolkenvelden over. De middagtemperatuur wordt een graad of 18 bij een zwakke tot matige, meest westelijke wind.
donderdag 24 september 2009 22.02 uur

Plaatselijk kan het 's avonds in Bosschenhoofd zeer heet worden rond de vuurkorf.

Verwachting komende 5 dagen
vrijdag 25 september tot en met dinsdag 29 september 2009
Perioden met zon en droog, in de nacht en ochtend kans op mist. Na het weekeinde toenemende kans op regen.

Hetty en ik waren nog even op de camping. Er blijken een paar reeen op de camping rond te lopen, waarvan we er een zagen die niet zo schuw was. Misschien laat hij zich dit weekend ook nog zien.
Jeehah! Nog een paar uurtjes werken en ik "mag" weer :D

Tot straks allemaal!
Ik heb er ook zin in!
Ga vandaag niet op de fiets want was een beetje aan het kwakkelen de afgelopen twee dagen. Dus ik hou Douwe gezelschap in de auto als we vannavond heen rijden.

Goede reis allemaal en tot vannavond!
We hebben zeer mooi weer 8)
't Was weer een tof weekend! Sterk weer, vuur, mooie verhalen, en zoals altijd blijft Brabant een fijn stukje wereld om doorheen te fietsen. O ja, De eerste beelden zijn er.
Dat ziet er benijdenswaardig uit. Helaas moest ik hoestend en rillend thuisblijven.
Wim
Hetty, Gijs en Lauran wat waren jullie snel weg!Dan maar zo: Hartelijk bedankt voor het super weekend! We hebben erg genoten van het weer, het kampvuur en de routes.

Daarnaast allen dank voor het ontzettend leuke weekend. Leuk om weer heen hoop nieuwe gezichten te zien. Die bovendien ook nog zeggen dat ze er de volgende keer weer bij zijn. Tot de volgende keer!

p.s. We zijn heel benieuwd naar de publicatie in het Brabantse suffertje :>

Douwe en Blanche
We hebben erg genoten van het weekeind.
Het was super!

Bedankt allemaal voor de gezelligheid!

Ik heb een leuke foto gehad van de fotograaf, als iemand hem wilt kan hij mij zijn E-mail adres sturen, dan stuur ik hem door.
De vuurkorf van Lauran

Dansende vlammetjes in de maneschijn,
Doen ons weg mijmeren en deze wereld vergeten
En soms realiseren, hoe het was, en wat zal zijn

Een extra blok hout doet vonkjes oplaaien
Een extra glas wijn ons hartje opwarmen
We realiseren ons knusse samenzijn,
De sterke verhalen over verre werelden en verlangens,
Samen, alleen of met fietsvrienden,
Historie was, is en zal worden geschreven,

Maar of we daarbij stil moeten staan?
We moeten fietsen en ten volste leven !
Kom op, nog een neut, of een vet glas wijn,
En we lachen en we brullen, wat zal de volgende tocht zijn?

Passen beklimmen in de Himalaya’s
Of de Noorse fjorden rondkachelen,
Geen idee, ook totaal onbelangrijk,
Nu is het dom-ouwehoeren en van: op moet die wijn!

Lauran gooit er nog een blok op en zet de gieter klaar,
Hij gaat naar bed, de rest die lult nog maar,
Weer gaat een fles in het rond, en de chips
En we denker niet meer zo helder en fris,

Dan duiken we de warme zakkies weer in,
Om toch weer met frisse tegenzin,
Om 10 uur naast de fiets te staan,
Willem kijkt het hoofdschuddend aan….

Lauran’s routes verbreden onze blik,
We trappen lekker door, de endorfine geeft ons een kick,
Want zo meteen hebben we weer een kampvuur,
Lekker lullen, zuipen, rock en roll en niks…..

:wink:
Thanxs,
Fokko
Whaha Fokko, zo dichterlijk, geweldig!

Lauran, Hetty en Gijs, bedankt! Ik heb weer es genoten tussen al die hollandertjes :lol:
Bedankt:

Hetty, Gijs en Lauran voor de super organisatie!
Fokko voor je mooie gedicht!
En de rest voor de gezelligheid, goede gesprekken en 2 fantastische avonden bij het vuur!
Hierbij de foto's van Robertjan van dit prachtige weekend:

Afbeelding

(Klik op de foto voor de gallery! :wink:)
(Deze foto is die van de fotograaf.)
Alvast even een paar kiekjes....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hetty, Gijs en Lauran bedankt.
Ik heb weer ongelofeloos genoten.

Leuk Bertrant om al wat na te genieten van je foto's
En Fokko je weet het weer geweldig neer te zetten.
Goed dat er weer leuke nieuwe gezichten te zien, al is niets mis met de oude.

Iedereen bedankt.

Gr.
Betty
Geweldig, al die reacties bij het afscheid en op dit forum.
We hebben trouwens metteen het laatste weekend van september 2010 gereserveerd op de camping. Nog even met Jim overleggen wat die ervan vind, maar wat ons betreft houden we deze erin.

Houdoe en bedankt
Nou, dat is me weer aan mijn neus voorbij gegaan... :(

Maar daar tegenover staat dat ik een mooie week in Duitsland achter de rug heb. :)

Volgende keer beter...
We hebben enige kandidaten voor de fietsreparatiecursus gezien, Roald.... :wink:
Nog wat tips bij mijn foto-serietje:

Afbeelding
Als je deze knop ziet kun je óf de hele serie downloaden,
óf de foto waar je op dat moment naar kijkt na het klikken erop.

Afbeelding
Met deze knop kun je de weergavevorm wijzigen. Carousel en Mosaic zijn mijn favorieten... :wink:

Afbeelding
Vind je de achtergrond te donker/licht, dan kun je dat veranderen door op een andere kleur te klikken. De zwarte stip in het midden geeft aan welke kleur dat nu je achtergrond is.
Afgelopen weekend is er een heuse reporter komen kijken naar het WF event in Bosschenhoofd. Hier het internet artikel van BN de Stem:

http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal ... ietsen.ece
Terwijl wij een mooi fietsweekend beleefden beoordeelde een vakjury alle tuinen in onze gemeente (Oudenbosch, Hoeven, Bosschenhoofd, Stampersgat, Oud Gastel) die zich daarvoor opgegeven hadden. In deze wedstrijd lag de nadruk op de biodiversiteit in de tuin. Omdat dat zo'n beetje onze specialiteit is hebben wij onze tuin daarvoor opgegeven.
Hetty en ik kunnen apetrots laten weten dat we de eerste prijs hebben gewonnen. Vanmiddag hadden we dus de wethouder, met de pers in zijn kielzog in de tuin. Staan we morgen weer in de krant.
Gefeliciteerd! :D
Heb je de fotograaf deze keer maar een rondje laten fietsen op je fiets...? :wink: