Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oppas ouders voor kat gezocht - Forum Wereldfietser

Oppas ouders voor kat gezocht

Hallo,

Wie zou er op een lief katertje willen passen, van 10 oktober t/m ergens in december
Het is de bedoeling dat gecastreerd katertje, anderhalf jaar oud, zeer lief en speels, bij U in huis genomen wordt voor genoemde periode.
Het is een binnenkat, kan echter ook een buitenkat worden, maakt mij niet uit ... Is nu alleen in huis ( zonder andere katten ) maar kan wel met andere katten, denk ook wel met een hond.
Luistert goed ( naar de naam Sydney ) en heeft zijn inentingen gehad.

Goede beloning buiten eeuwige dank :D

Ik hoor het graag !

Lars de Wit & Sydney
Krijg je die ook met een mini-knuppeltje en een nummerbord op zijn kont?
(hierbij bied ik mij helaas niet aan...ben wat allergisch voor katteharen )
Mini knuppeltje kan geregeld worden :)
Kat zou eerst naar mijn moeder gaan, die is nu herstellende van zware operatie. Naar we hopen kan moeders december alsnog mijn kat nemen.

De periode waarin ik oppas zoek zou dus aanzienlijk korter worden, van 10 oktober tot hopelijk december.

Wie Oh wie ?
Ik ben zelf allergisch voor katten, maar als je wilt kan ik je oproep op het digitale prikbord op mijn werk zetten. Of wil je alleen een wereldfietseroppas voor Sydney?
Hoi Liz,

Nee hoor hoeft niet speciaal een wereld oppas te zijn, als hij of zij maar goed is :wink:
Dus graag ja, bedankt !

Groetjes
Hoi Sydney,

Wij zijn Queeker en Lola, de katten van Lidewij en Florentijn. We zouden het best gezellig vinden als je een tijdje bij ons komt logeren. We wonen op 1 hoog, dus we kunnen niet echt naar buiten, maar we mogen wel op het balkon om lekker te zonnen of om naar de vogeltjes te roepen. Er zijn wel een paar regels waar je je aan moet houden. Je moet netjes op de bak plassen en poepen en je mag niet aan de bank krabben. Om je nageltjes in vorm te houden hebben we een krabpaal. Queeker is zeer sociaal en zal al snel met je willen spelen en tegen je aan willen slapen. Hij is altijd in voor een wederzijdse wasbeurt. Lola is in het begin wat afstandelijk en verwacht van jou dat je niet ongevraagd te dichtbij komt. Ze gaat dan flink blazen en hard schreeuwen. Haar eten is haar heilig (dat is te zien aan haar 'volslanke' postuur), dus daar mag je absoluut niet bij zolang madam nog honger heeft. Als je lief tegen Lola bent en haar wat ruimte geeft ontdooit ze vanzelf hoor! We sturen een fotootje mee, kun je ook een fotootje mailen?

Groetjes,

Queeker en Lola

Afbeelding
Mooie katten. Is het één of ander ras?

(sorry zowel off-topic als off Wereldfietser maar ben gewoon benieuwd)

groet Marieke
Hoi !

Wat zien jullie er lief uit !
Naturlijk heeft mijn baasje mij zindelijk gemaakt, ook weet ik al wat NEE betekend, dan moet ik ophouden met wat ik doe, miauw miauw ( katteknipoog )
Ik laat zo snel mogelijk wat weten, vanmiddag komt mijn zus uit Belgie, die wilde ik het ook nog vragen.
Alvast bedankt !

Ps foto bijvoegen lukt mijn baasje niet, hij is beter op de fiets ....
Queeker is een Oosterse Korthaar. Lola is gewoon een huis- tuin- en keukenpoes.

Laat maar weten of het jullie wat lijkt Lars en Sydney...Het is misschien handig om eerst even een testweekje te doen om te kijken of het klikt. We hebben regelmatig een andere kat te logeren en dat gaat heel goed.
Jammer genoeg ligt Rockanje veel te ver van ons vandaan, anders had ik wel op jou aanbod ingegaan. Wij hebben thuis maar liefst zeven katten. Ook komt de rode kater Rossi van de buren vaak bij ons over de vloer.
Zelfs als ik ergens op de fiets weg ben, stop ik altijd als ik een kat zie!

Zie hier een foto-overzicht van onze katten. Hun namen staan links onder de fototitel. http://www.mijnalbum.nl/Album=63HERLSH

Vooral Pluisje is werkelijk een reus van een kat. Zijn staartpunt is rechtop 70 cm hoog en ik kan mijn hoofd onder zijn buik leggen zonder hem aan te raken. Hieronder een filmpje met Pluisje en Humphrey: http://www.youtube.com/watch?v=N7M6y5q5 ... rofilepage
He lekker ff over katten praten!

Dat gaat goed Lars! Nu willen we eigenlijk wel ook nog een foto van jouw kat zien. Een tijdje terug speelde ik al met het idee om een soort oppas-netwerk op te zetten onder Wereldfietsers met katten. Maar mijn katten zijn zo oud 20 en 19 dat ik niet zeker weet of er een ander bij kan komen.
Blanche, zeg me ajb hoe ik dat moet doen een foto plaatsen en hij komt !

Alle anderen, zojuist heb ik liedje een pb tje gestuurd om te zeggen dat ik toch een oppas heb gevonden, hier in Rockanje. Was lange tijd onzeker dus vandaar dit oproepje ...
Ik wil iedereen danken voor het meedenken en de aanboden ( hoe schrijf je dat ?!? )

Groetjes van Lars en kopjes van Sid !

Hopelijk volgt een foto ...
lars de wit schreef:
hier is alvast een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=I1qHVVbYG8Y
@ Lars stuur me maar even een foto via mijn email dan plaats ik hem voor je.
@ Marten Tja zo krijgt natuurlijk niemand meer een oppas :lol: :lol:
Zoals beloofd, namens Lars is hier zijn poes Sidney op foto 1 en 2
Een schatje he!

Afbeelding

Afbeelding

En nu we toch bezig zijn, hier zijn mijn wereldfietskatten.
Op foto 3,4,5 vind je achtereenvolgens mijn katten Sammy, Piepo en Willem

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
m-gineering schreef:
lars de wit schreef:
hier is alvast een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=I1qHVVbYG8Y
Leuk filmpje! Al ben ik zelf doof, maar door het gestommel, gespring en gebonk van een kat kan ik meteen wakker worden! Terwijl ik afgelopen nacht in bed sliep, liep er een grote spin over mijn hoofd en ik schrok wakker!
Wat een schatje die Sydney...al heeft hij wel een heel ondeugende glimlach op de eerste foto... wel jammer dat hij niet bij ons komt, maar zo te horen heeft hij een prima ander adresje gevonden.
Zoals ik al zei, stop ik tijdens fietstochten graag als ik een kat zie. Deze foto is op 5 juli 2007 genomen bij de plaats Forshaga in Zweden. Het lieve diertje liep steeds rond mijn gele Giant.

Afbeelding
Hahaha leuk rubriekje is dit zo geworden ...

Leuke katten ook Blanche en nog bedankt voor het posten van mijn fotoos

Doei doei