Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op wereldreis? Meld je aan voor 15 september. = VOL - Forum Wereldfietser

Op wereldreis? Meld je aan voor 15 september. = VOL

Op dinsdagavond 15 september is weer onze wereldfietser-avond, waar een aantal wereldfietsers diverse onderwerpen voor hun rekening nemen. Er zijn nog 7 plaatsen vrij.

Afbeelding

Je krijgt dan ook de jaarlijkse uitgave van het boekje De wereldfietser, handreiking voor het maken van een lange reis.
Dit boekje bevat de laatste tips en wetenswaardigheden van mij en onze klanten die net terug zijn van hun lange reis. Dat boekje wordt later nagestuurd. Aanmelden is verplicht. Je krijgt na aanmelding een vragenlijst toegestuurd.

De onderwerpen in het boekje (op alfabetische volgorde) zijn:
* Documenten
* Elektronica
* Fiets
* Geld
* Gevaren
* Gezondheid
* Het thuisfront
* Klimaat
* Omgang
* Overnachten
* Paklijst
* Paspoort en Visa
* Route
* Thuiskomen
* Vaccinaties
* Verzekeringen
* Website
* Weggaan

Nieuwe regelingen voor visa en ziektekosten worden behandeld, er staat een complete paklijst in voor jouw wereldreis. Er wordt in uitgelegd waar je op moet letten met je gezondheid en vaccinaties, enzovoort.
De wereldfietser bevat 96 bladzijden en bestaat uit twee delen. Het eerste deel is essentieel voor de voorbereiding, het tweede deel geeft tips voor onderweg.
Eric Schuijt schreef:Op dinsdagavond 14 september is weer onze wereldfietser-avond, waar een aantal wereldfietsers diverse onderwerpen voor hun rekening nemen. Er zijn nog 7 plaatsen vrij.
Is het maandagavond 14 september of dinsdagavond 15 september?

Sjirk
Foutje; ik heb het verbeterd; het is dinsdagavond 15 september.
Eric Schuijt schreef:Foutje; ik heb het verbeterd; het is dinsdagavond 15 september.
jammer, ik kon wel maandagavond.
volgende keer beter, is er een volgende keer?

Sjirk
Ja hoor Sjirk, maar dat zal ergens in maart zijn.

Eric
Jongens en meiden, komende dinsdagavond is het vol.

Volgend jaar maart doen wij het weer eens over.

Maar mocht je tussendoor nog vragen hebben, kom dan gerust langs; ik ben in een grijs verleden van Nederland naar Indonesië gefietst, Lieven in drie jaar tijd naar China en Karin van China naar Nederland.
En dan Gaele een jaar door midden-Amerika, Gerben in een aantal maanden naar Iran en Hein door Zuid-Afrika en Namibië. Ach, over expertise niet te klagen :lol: