Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zonnebloemzaadjes - Forum Wereldfietser

Zonnebloemzaadjes

Waar zijn de zonnebloemzaadjes geplant en hoe groeien ze?

Plaats hier je foto's van het zaaien en/of laat hier de plek/gps coördinatoren achter van de plek waar je je de zonnebloemen gezaaid hebt. Zo kunnen anderen de plaats bezoeken en kijken of de zonnebloemen zijn gaan groeien. Natuurlijk zien we ook graag daar foto's van!

Goede reis!
Dit lijkt me meer iets voor het forum van de Eerste Nederlandse Vereniging van Amateur Zonnebloempittenzaaiers :?: :roll: :wink:
Leon schreef:Dit lijkt me meer iets voor het forum van de Eerste Nederlandse Vereniging van Amateur Zonnebloempittenzaaiers
Hoezo Leon? Deze zonnebloemzaadjes hebben alles te maken met de WF dus ook met dit forum. Op het afgelopen Haskamperdennenweekend hebben immers alle deelnemers een zakje met zaadjes ontvangen die ze mee kunnen nemen op hun fietsreis zodat ze die ergens uit kunnen zaaien, vandaar deze vraag.
jimvdberg schreef:Op het afgelopen Haskamperdennenweekend hebben immers alle deelnemers
O, zo. :D
:oops: :? Ik geloof ik ze gisteravond door de wasmachine heb gehaald.
Ik hoop dat ik ze nog kan planten. Het was een 40 graden was. :lol:
Planten lijkt me geen probleem. Water geven zal ook nog wel gaan, maar dat groeien dat zal misschien wel lastig worden. :D
Nou daar is ie dan de eerste post over geplante zaadjes. Alhoewel ik niet denk dat dit de bedoeling was. Vandaag trok ik mijn frisgewassen broek aan, was de zaadjes al helemaal vergeten. Vind ik in mijn zak de frisgewassen en ontkiemde zaadjes. Locatie Blanche dus 8)
Blanche schreef:Nou daar is ie dan de eerste post over geplante zaadjes. Alhoewel ik niet denk dat dit de bedoeling was. Vandaag trok ik mijn frisgewassen broek aan, was de zaadjes al helemaal vergeten. Vind ik in mijn zak de frisgewassen en ontkiemde zaadjes. Locatie Blanche dus 8)
:lol: Als je die kiempjes een lol wilt doen, dan stuur je ze als de wiedeweerga naar het zuidelijk halfrond. Op deze kant van de bol zouden ze het maar koud hebben het komende halfjaar.
Leon schreef:Als je die kiempjes een lol wilt doen, dan stuur je ze als de wiedeweerga naar het zuidelijk halfrond.
Maar niet naar Australië en Nieuw Zeeland. Daar worden ze niet toegelaten!

Gerd