Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsgroep Zeist / Utrecht - Forum Wereldfietser

Fietsgroep Zeist / Utrecht

Hoi allemaal,

Ik fiets regelmatig vanuit mijn woonplaats Zeist een rondje over de Utrechtse Heuvelrug. Het is hier echt schitterend fietsen. Ik woon zelf vlak naast het bos (bij knooppunt 1!!!). Nu zijn hier op dit forum al prachtige initiatieven tot stand gekomen met een rondje Amsterdam en Rotterdam. Nu leek het me leuk om hier in Zeist ook een fietsgroepje te starten met soms een rit van 60 km in het weekend (zondagmorgen bijvoorbeeld met vertrek om 11.00 uur) of soms 's avonds doordeweeks een rit van 40 km. Tempo van rond de 20 -23 km dus er wordt wel aardig doorgefietst.

Wie heeft interesse? Ideeen welkom.

Groeten,

Rutger
Dan rijd ik regelmatig vlak langs je huis.

Woonachtig te Amersfoort en geïnteresseerd. 2 Augustus vertrek ik voor 2 maanden fietsen in West-Europa, zie hier.

Als er voor 2 augustus genoeg animo is, ben ik erbij. Is het later, ben ik er in gedachten bij en na mijn vakantie in persoon.
Hoi Rutger,

leuk idee!

Misschien kunnen we een keertje bij elkaar aansluiten, Rondje Zeist "op locatie in Rotterdam" en omgekeerd? Wees welkom!

het is trouwens niet zo dat er bij Rondje Rotterdam alleen Rotterdammers meefietsen en/of welkom zijn hoor ;-)

Wellicht tot ziens!
Suzanne
Ik doe mee!
Ik fiets elke dag van Utrecht naar Zeist en terug voor mijn werk. Nou is dat natuurlijk geen mooie route, maar daar die zijn er uiteraard wel velen!

Anneke
en vertekken vanaf de Febo in Utrecht? is dat niet een betere optie, centrale ligging :lol: :lol:

dan doe ik mee
Wie fietst mee op het eerste rondje Zeist?

Wanneer: zondag 12 juli
Hoe laat: 11.00 uur
Waar: station Driebergen-Zeist
Afstand: 60 kilometer (halverwege lunchstop bij pannenkoekrestaurant)
Route: nog nader te bepalen

De tocht gaat door bij aanmelding van minimaal 1 persoon.

Rutger
Ben erbij.

Regen 80%, echt droog zal het wel niet worden.
Leuk dat je komt.

We fietsen tussen de buien door (vandaar dat de route nog niet helemaal vast staat). :D

80 % is de kans op regen. Ik wil eigenlijk precies weten waar en wanneer een bui valt.

Rutger
Gelukkig is er altijd nog buienradar (werkzaam op mijn mobieltje).
Goed idee, is de eerste editie een succes geweest?
Ik vind het ook leuk om -als het me lukt- aan te haken vanuit Maarn.

Suzanne
Hoi,

Op 6 september wil ik de volgende tocht organiseren. Wie gaat mee?

Datum: zondag 6 september
Tijd: 11.00 uur
Startplaats: station Driebergen-Zeist
Afstand: 60 km
Tussenstop: pannenkoekrestaurant voor lunch!!!
Aanmelden: gewenst

Groeten,

Rutger
Hoi Rutger,

Ik kan niet mee zondag, maar het leek mij wel aardig dat je weet dat er wel interesse is.

Ik fiets zelf de hele winter door, dus een volgende keer graag. Heb het draadje bij mijn favorieten geplaatst, dus ik mis de volgende niet.

Ruud
Zondag kan ik niet, maar een volgende keer fiets ik graag mee. Woon in Hoogland (Amersfoort), werk in Utrecht, dus ben op de fiets vaak in de buurt!

Groet, Sandra