Additionally, paste this code immediately after the opening tag: huisoppas gezocht - Forum Wereldfietser

huisoppas gezocht

Hoi,
Wij vertrekken volgend jaar juli voor een jaar fietsen. We zoeken iemand die geinteresseerd zou zijn om een jaar in ons huis te komen wonen. Of iemand die weet waar ik dit zoekertje nog kan plaatsen of evt andere mogelijkheden. we wonen in Malderen,een dorpje vlak bij Brussel. het is een gewoon huisje met alle nodige comfort.

alvast bedankt
Kristien
0476281085
Kristienvh@hotmail.com

Hoi kristienvh,

Bij het lezen van je berichtje schoot me iets te binnen. Ik ben een paar jaar terug op vakantie geweest in Nieuw Zeeland. Toen ik mijn koffers aan het pakken was gaf een oom van mij een tip. Als je op vakantie gaat, stop je adreskaartje van je koffer achterstevoren op de koffer. Plaats op de andere zijde "adres is inside".
Hiermee voorkom je ongewenst bezoek tijdens je afwezigheid, "mogelijke dieven" hebben zo geen kans makkelijk je adres af te lezen op bijvoorbeeld de luchthaven, zodat ze het huis, terwijl je op vakantie bent leeg te roven.....

Wat ik bedoel, als je een jaar weggaat en het lukt je nu niet een huisoppas te vinden, je adres staat op internet, via de site www.wes4u.nl kun je namelijk huisadressen vinden via je telefoonnummer. Ik verwacht dat in België ook zo'n site bestaat.

Het is wat me zo te binnen schoot, nadat bij ons huis een paar keer is ingebroken is en ik erg geschrokken was........


Groetjes Gijs