Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 34 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3738 berichten
Een proefkampeerrondje, alleen het bordje 'convoi exceptionnel' miste nog :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wel plezier voor twee. :wink:
jlisrael schreef:
willem.megens schreef: Die S foto's komen idd wel erg vaak voorbij zo. Leuke reclame.
Ook weer een 'S-foto', alleen is deze 'S' heel wat goedkoper.
Afbeelding
En nog een foto van een S, genomen in Traismauer, Oostenrijk.

Afbeelding
doubletravel schreef:Een proefkampeerrondje, alleen het bordje 'convoi exceptionnel' miste nog :)

Afbeelding
Kan het zijn dat ik deze fiets afgelopen zaterdag in Maarssen heb gezien?
Dit voorjaar op weg naar Malaga.

Afbeelding
Nieuwe fiets: Koga Signature
Nieuwe aanhanger: Extrawheel classic

Afbeelding
Interessant, die Extrawheel! Wel veel bagage trouwens, en veel spanning bij het achterwiel...
Robertjan schreef: Wel veel bagage trouwens, en veel spanning bij het achterwiel...
Ik neem liever ook wat minder mee maar dan gaat mijn vriendin ook niet meer mee vrees ik... :D
Gewicht op de bagagedrager valt nog wel mee, dat zal ca. 15 kg zijn. In de Ortliebtas bovenop zit veel lucht...
Afbeelding
Ze bevallen nog steeds uitstekend...
Franke schreef:
Robertjan schreef: Wel veel bagage trouwens, en veel spanning bij het achterwiel...
Ik neem liever ook wat minder mee maar dan gaat mijn vriendin ook niet meer mee vrees ik... :D
Gewicht op de bagagedrager valt nog wel mee, dat zal ca. 15 kg zijn. In de Ortliebtas bovenop zit veel lucht...
Dus jij laat je voor een karretje spannen??? :wink:
Haike schreef: Dus jij laat je voor een karretje spannen??? :wink:
:D dat kun je wel zo stellen ja...maar ik ben ook wel een kartrekker... :wink:
Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje regelmatig met jullie mee, maar heb ik me pas net aangemeld.

Bij deze een foto van m'n fiets. Het betreft een Rotor Komet (26", CrMo) met Rohloff hub (No. 000065) en Magura remmen. De Cannondale fiets op de achtergrond is van m'n vriendin.
Afbeelding
(grotere foto: http://farm3.static.flickr.com/2523/388 ... 183b_b.jpg )
Hoewel ik graag diep zit is het me voor lange ritten toch iets te gortig gebleken dus dit ga ik binnenkort toch aanpassen.
Jelle'81 schreef:Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje regelmatig met jullie mee, maar heb ik me pas net aangemeld.

Bij deze een foto van m'n fiets. Het betreft een Rotor Komet (26", CrMo) met Rohloff hub (No. 000065) en Magura remmen. De Cannondale fiets op de achtergrond is van m'n vriendin.

Afbeelding
Hoewel ik graag diep zit is het me voor lange ritten toch iets te gortig gebleken dus dit ga ik binnenkort toch aanpassen.
Alleen is je fiets niet te zien :|
Haike schreef: Alleen is je fiets niet te zien :|
Met de rechter muisknop is-ie wel te downloaden.

Jelle, wat een geweldige standaard voor je fiets. Meenemen hoor! :D
geluk schreef:
Haike schreef: Alleen is je fiets niet te zien :|
Met de rechter muisknop is-ie wel te downloaden.

Een rechter muisknop op een Mac??? das bijna vloeken in de kerk :lol:

Maar je hebt gelijk, ook met een mighty mouse lukt het wel... was ik ff kwijt. Bedankt voor de opfrisser!!! :D
Jelle'81 schreef: Hoewel ik graag diep zit is het me voor lange ritten toch iets te gortig gebleken dus dit ga ik binnenkort toch aanpassen.
Mijn ROTOR Aron had ook al zo'n diepe zit. Ik heb toen in Leipzig even de "Vorbau" omgeruild voor een verstelbare.
Het is er één met Deore en HS33 uitgevoerd. Ik zal nog wel eens een foto plaatsen.
Binnenkort gaan we voor mijn vrouw er ook één bestellen...
Ik heb de fiets 2ehands gekocht. Ik stond destijds op het punt een nieuwe Rotor Komet te bestellen toen ik deze tegenkwam, met een splinternieuw frame (garantiegeval) en verder precies naar mijn wens opgebouwd. Vandaar.
Afbeelding Volgeladen Koga Worldtraveller in Kazachstan
Afbeelding Dezelfde Koga verderop
Afgelopen augustus tijdens een rondje Veluwe met onze dochters (één van bijna 4 en één van pas 7 maanden).

Afbeelding