Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe fiets!!! - Forum Wereldfietser

Nieuwe fiets!!!

Hallo, ik heb na lang overleggen de knoop doorgehakt, met een hoop overuren en het verkopen van vakantiedagen en " andere afspraken " :?: heb ik een splinternieuwe Koga Signature aangeschaft, een heerlijke fiets ! Ik heb hem of haar in het zwart, 60cm hoog en straf in het gestel.

Aanstaande zondag gaat de reis beginnen, eerst met de trein naar Berlijn en vandaar begin ik aan de Berlijn - Kopenhagen route, omdat ik vrij laat aankom ( 15.30) heb ik mijn eerste overnachting in Hohenschöppingen, plusminus 30 km noordelijk van Berlijn.

Hoe gaat dat eigenlijk met de fiets in de trein, ik bedoel hoe wordt de fiets vastgemaakt? Misschien zijn er mensen die dit al gedaan hebben (zeker) en zijn er nog tips?!

Ik wens iedereen die nog gaat een fijne vakantie en tot schrijfs!

Wibo.
In de trein naar Berlijn is een speciale wagon die voor de helft beschikbaar is voor fietsen. Daar in zijn een soort rekken waarin je de fiets verticaal aan het voorwiel in hangt. Het is een gedoe om ze d'r in te krijgen en ook weer eruit, maar op zich hangen ze vrij stevig. Ik dacht dat ik er een fotootje van had gemaakt in die paar keer dat ik ze gebruikt heb, maar helaas.

Oh en veel plezier....

gr
maurice
Ik heb in Nederland altijd spanbandjes bij me. Reuze handig, want de fiets valt nooit meer om.