Additionally, paste this code immediately after the opening tag: goede en goedkope uitrusting - Forum Wereldfietser

goede en goedkope uitrusting

Kampeeruitrusting is niet goedkoop, zeker niet bij de topmerken die we graag gebruiken. Het prijsniveau hieronder is helaas vaak slecht vertegenwoordigd: het is gelijk veel minder goed, en niet eens heel veel goedkoper. In Engeland is Alpkit een goede uitzondering (http://www.alpkit.com). Het gaat hier om een postorderbedrijf dat eigen materiaal levert dat misschien 90 % van de kwaliteit van de topmerken is tegen soms maar 50% van de prijs. Ik was aangenaam verrast. In Engeland hebben ze een heel goede naam, en ze leveren ook naar Nederland. Bever pas op....
Wim
Toch blijft postorderen een risico: koop je een tent, gaan de ritsen berestroef. stuur je hem terug, komt het ding terug met een briefje "wij vonden geen afwijking". Kun je gaan bellen, heel moeilijk doen, een vage toezegging krijgen en het ding weer opsturen à raison van 10 euro voor een verzekerd pakje.
Tot zover een verhaal uit het parallelle foto-universum, want zover ben ik nu met een lens van mij...
Leon