Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomer weekend 2009 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nazomer weekend 2009

124 berichten
Eric Schuijt schreef:(...) en zeker geen bleussche-maatjes.
:?: :?: :?:

Oh dat:
Eric Schuijt schreef:(...) Met blues is niets mis, maar ik heb dat zo veel gespeeld dat ik er een beetje 'blue' van wordt :wink:
Ik begreep het echt niet :oops: .

:lol:
Eric Schuijt schreef:24-delig; gewoon heel veel bekkens en een stuk of 6 toms. Met blues is niets mis, maar ik heb dat zo veel gespeeld dat ik er een beetje 'blue' van wordt :wink:
Vooruit, ik accepteer je uitleg...... :) Kom ik toch maar.... :P Hoef ik op de Harskamperdennen in ieder geval niet te vragen waar het kampeerveld van de wereldfietsers is. Ik zoek gewoon naar een 24-delige drumset en voilà.......... :lol:
Is er ook een Caribische groep met steelpannen? Ook handig om in te koken. :D

Sorry dit is wel een beetje off topic.

Rutger
jimvdberg schreef:In de afgelopen jaren was de ALV altijd op zondag en na afloop zakte het weekend al rond 12 uur eigenlijk als een pudding in elkaar want iedereen ging meteen zijn eigen weg. jim
Blij dat het nu anders is geregeld. Vorige keer (in mei), toen ik niet het hele weekend kon alleen zondagochtend, was ik erg teleurgesteld :cry: dat iedereen meteen weg ging na de ALV. Ik had gehoopt met wat mensen te kunnen praten/kennis maken.
Nu krijg ik dus een herkansing. Ben dan net terug van vakantie, dus de tent is nog 'warm', ook al kom ik met de auto :wink: . Had er wel op gerekend dat ik op zondag 's middags weg kon (i.v.m. verjaardag) maar dat kan met het programma zoals het nu is ook. Gelukkig. :D
Ben heel benieuwd hoe het is en er nieuwsgierig naar jullie te ontmoeten, tegen wie ik al zoveel heb aangekletst :oops: .
En zo te lezen moet ik mijn bril ook meenemen:
fiets(puzzel)tocht
:lol:
Vorig jaar moest ik verstek laten gaan, mijn oudste zoon wilde persé dat weekend trouwen........ :roll:

Dit jaar wil mijn jongste zoon trouwen......... :x

Gelukkig een maand later :D

Dus,.......ik kom naar het nazomerweekend.

Tot dan,

Groet

Jans
Jans Kinds schreef:Vorig jaar moest ik verstek laten gaan, mijn oudste zoon wilde persé dat weekend trouwen........ :roll:

Dit jaar wil mijn jongste zoon trouwen......... :x

Gelukkig een maand later :D

Dus,.......ik kom naar het nazomerweekend.

Tot dan,

Groet

Jans
Jans,

Ga jij nog wat leuke danspasjes demonsteren op de drummaten van Eric?
bert sitters schreef:
Ga jij nog wat leuke danspasjes demonsteren op de drummaten van Eric?
Bert,

Kan me niet herinneren waar ik ooit danspasjes zou hebben gedaan :roll:
Laat staan op de muziek van Eric :roll:

Maar als ik in stemming ben ........kun je van mij van alles verwachten :oops:

Dus.......... :|

Groet

Jans
Eric Schuijt schreef:...En op onze rider van mijn band (Airbag Mustard) staat dat wij een grote glazen schaal willen met alleen gele M&M's. Gaat dat lukken? :lol:
Weet je wel zeker dat jij in de band zit Eric? Is het niet gewoon een andere Eric want wanneer jij in de band zou zitten hadden er toch zeker grote schalen met negerzoenen moeten klaarstaan. :lol:
bert sitters schreef:
jimvdberg schreef:Bert, je maakt mij wel nieuwsgierig. Kan je een tipje van de sluier oplichten, of moeten we daarvoor wachten tot je op het weekend dit verhaal uit de doeken doet ?
Ik maak er een prijsvraag van. De uitslag doe ik uit de doeken tijdens het kampvuur op de Harskamperdennen.
Spannend ..... Het wordt een echt te gek weekend met vele fietsverhalen van "die goeie ouwe tijd".
jim
Afbeelding
ontwerp van Suzanne Vonk
Als ik het goed begrijp is het een weekend op 1 plek. Dus ik kan mijn tipi meenemen? :D
Robertjan schreef:Als ik het goed begrijp is het een weekend op 1 plek. Dus ik kan mijn tipi meenemen? :D
Yep en als het regent gaan we allemaal bij jou in de tipi zitten :lol:
Mooi dat het kan! Er kunnen volgens de fabrikant 8 á 10 mensen in zitten. De rest heeft pech... :wink:
Robertjan schreef:Als ik het goed begrijp is het een weekend op 1 plek. Dus ik kan mijn tipi meenemen? :D
Ik dacht dat jij er eentje was van zo weinig mogelijk bagage op de fiets, of mag Johnny die tent meezeulen op zijn drager?
jimvdberg schreef:Afbeelding
ontwerp van Suzanne Vonk
Suzanne mijn complimenten!
Komen van dit fraaie en vooral ook duidelijke ontwerp ook stickers, flyers en posters? Mogelijk ook petjes, shirtjes, broekjes, zadeldekjes etc.

Gaan we op de dreumdeunen van Eric ook ballonnen oplaten met vijftien jaar wereldfietser en kijken welke ballon het verste terecht komt.
bert sitters schreef:
jimvdberg schreef:Afbeelding
ontwerp van Suzanne Vonk
Suzanne mijn complimenten!
Komen van dit fraaie en vooral ook duidelijke ontwerp ook stickers, flyers en posters? Mogelijk ook petjes, shirtjes, broekjes, zadeldekjes etc. :lol: :lol:

Gaan we onder begeleiding van de dreumdeunen van Eric ook ballonnen oplaten met vijftien jaar wereldfietser en kijken welke ballon het verste terecht komt? :lol: :lol: :lol:
Nou Bert:
Afbeelding

Afbeelding
(rechtse fiets :wink:)

Zoals je ziet maakt het mij niet zoveel uit. Ik kan aan zwaargewicht én aan lichtgewicht veel plezier beleven. Het gaat immers om het fietsen! :D
Leuke ideeën Bert! :D

We hadden al andere plannen, maar als jij voor ballonnen kan zorgen passen we dat zo in het programma in... net zoals het drumstel van Eric!
Hoi allemaal,

Zoals ik al zei, kom ik ook naar het nazomerweekend (gesteld dat ik Lapland overleef natuurlijk :D ). Ik vroeg me af wat het dichtsbijzijnde station bij de camping is?

Een ander vraagje: hoe gaat zo 'n ledenvergadering in zijn werk? Ik ben geen lid van de WF want dat kon niet als Belg :cry: . Ik moest van de Vakantiefietser lid worden (wat ik dus ook heb gedaan). Gaat iedereen op het weekend naar die ledenvergadering of is dat een besloten gebeuren? Ik weet niet eens of ik er zo vroeg geraak hoor (heb nog een reunie op vrijdagavond) maar ik vraag het almaar vast.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes,

An
Hallo An,

ik hoop dat je de killer muggen overleefd. :lol:

Het hangt een beetje van de locatie en het weer af, maar vaak wordt de vergadering in een grote kring buiten gehouden. De vergadering verloopt meestal volgens de punten op de agenda. Het staat iedereen vrij om aan te schuiven en haar/zijn zegje te doen. Niet iedereen die aanwezig op het weekend was deed mee.

groetjes,
Frank

Ik zal voortaan treinadviezen aan de echte experts zoals Bert overlaten. :wink: