Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 32 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3740 berichten
Deze foto is genomen op 19 juni 2009 in Zweden. Mijn zwarte Giant naast het plaatsnaambord van Sunnemo, waar ik een tweede huis heb staan. Helaas heb ik tijdens het winkelen in Hagfors mijn linker voet tijdens een val ernstig verstuikt, zodat er van het fietsen weinig terecht kwam. Totaal nog geen twintig kilometer. In het plaatselijke ziekenhuis is mijn voet onderzocht. Ben per auto naar huis in Nederland teruggereden met een stok bij de hand om de koppeling te bedienen!

Afbeelding
Eindelijk ben ik achter gekomen hoe ik een foto moet plaatsen....Denk ik :shock:

Afbeelding

Afbeelding
Ah, de welbekende "Vittorio"-bel. Wat is er op de 2e foto zichtbaar op de horizontale buis?
Shane schreef:Eindelijk ben ik achter gekomen hoe ik een foto moet plaatsen....Denk ik :shock:
Buddha was je goed gezind :wink: . Kan je het mij ook leren? Dat scheelt een heleboel doorlinken.... :oops: Thx.
:lol:
Robertjan schreef:Ah, de welbekende "Vittorio"-bel.
De "bel" is zo een met 14 standen :wink:. EDIT: oops ik zie dat de bel wel op foto 1 is...doh.
Robertjan schreef:Wat is er op de 2e foto zichtbaar op de horizontale buis?
Door een over complete rotzooi collectie op mijn stuur( stads remmen, gps houder en camera statief) ben ik op zoek voor een nieuwe plek voor mijn fietscomputer. De bovenbuis wordt het dus niet, en voor de vakantie blijft het waarschijnlijk thuis.
Iris-in-Zwolle schreef: Kan je het mij ook leren? Dat scheelt een heleboel doorlinken.... :oops: Thx. :lol:
Hier even doorklikken :wink: en het blijkt dat bij fotobucket dat moet alleen op de "[img]" link klikken en daarna op de forum plakken ipv [img] koperen en plakken. Strange!
Try out:
Afbeelding
:lol:

Pfff, nog niet dus :oops: . Ik bedoelde deze: http://iris-in-zwolle.hyves.nl/album/30 ... 77/0/-Ahg/
Ga eerst maar een stukje fietsen... :wink:

Code: Selecteer alles

http://94.100.115.76/329600001-329650000/329602201-329602300/329602277_5_-Ahg.jpeg
Probeer bovenstaande eens tussen die

Code: Selecteer alles

[img][/img]
tags te plakken. :wink:

Als het goed is ziet het er dan zo uit:
Afbeelding
YIPPEEEEEEEEE!
:lol:

Afbeelding
6x=scheepsrecht :wink: .
Cube Ltd1 met BoB Yak op Sardinië. Alles in een tas, alleen de fles water bovenop :wink: .
Je racefiets is wel erg... eehhhhhhhhhh, geel... :wink:
Maar snel gaat ie wel, en hij is niet eens van Snel..... maar van http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 9&start=40
:lol:
Maar jij mag er zo lang op passen, tot hij weer een poging doet? :lol:
Ja eindelijk eens foto's van mijn vakantiefietsen.
Allereerst een oude bekende, de Giant Expedition, heb hem nog steeds maar nu voor de boodschappen.
Afbeelding

Daarna een jaartje op de ligfiets, de Nazca Paseo, een lekkere fiets maar voor mij niet de ideale vakantiefiets.
Afbeelding

En nu op een Mees Sherpa of te wel een Santos Travelmaster:
Afbeelding
Maakt Santos ook al ligfietsen? :wink: :lol:
Ja, :lol: :lol: zal hem even aanpassen.
Dit ziet er wat logischer uit!
Even kijken of mij dit ook gaat lukken :roll:

Mijn eerste vakantiefiets: Koga Randonneur uit 1996
Afbeelding

En m'n nieuwste aanwinst :wink:
Santos Travelmaster Belt drive
Afbeelding

Afbeelding

Grtjs, Gerard
Afbeelding

De "oude" giant van John.

Afbeelding

Onze nieuwe aanwinst, de santos travelmaster 206 alu!! :D :lol:

Groetjes Monique & John
GerardH schreef:Even kijken of mij dit ook gaat lukken :roll:

En m'n nieuwste aanwinst :wink:
Santos Travelmaster Belt drive

Afbeelding

Grtjs, Gerard
Mooi ding!!

Maar ik dacht dat die nog niet verkocht mocht worden? Omdat Roloff er nog niet zijn goedkeuring aan heeft gegeven? Of hebben die nu een groen licht gegeven?
GerardH schreef: Afbeelding
Mooie fiets. Alleen jammer dat Santos nog niet is overgestapt op de Tubus Duo-lowrider. Die vind ik veel mooier.

Gerd
http://www.wereldfietser.nl gesponsord door santos>?

Ik geloof dat een poll zal laten blijken dat 70% van de mensen op deze forum een santos rijden :wink:
Maar ik dacht dat die nog niet verkocht mocht worden? Omdat Roloff er nog niet zijn goedkeuring aan heeft gegeven? Of hebben die nu een groen licht gegeven?
Hee Haike,

Had hem al in maart besteld .... inmiddels schijnt de combinatie Riemaandrijving / naaf van Santos officieel door Rohloff goedgekeurd te zijn.
Pfff, geduld is een schone zaak , heb 3 maanden gewacht ..... maar dan heb je ook wat :wink:
Alleen jammer dat Santos nog niet is overgestapt op de Tubus Duo-lowrider. Die vind ik veel mooier.

Gerd
Hi Gerd,

tja, smaken verschillen... ik heb zelf heel bewust voor de duurzame RVS Nova drager gekozen, beter voor de stabiliteit en ik vond hem veel mooier bij de fiets passen.
Als je Santos zou vragen een Tubus Duo-lowrider te monteren is dat, denk ik, heel wel mogelijk.
Zo heb ik nog wel meer buiten het standaardprogramma ( 'n extra geveerde voorvork voor het zware werk) aangepast.
gesponsord door santos>?

Ik geloof dat een poll zal laten blijken dat 70% van de mensen op deze forum een santos rijden

Hi Shane,

Gesponsord door Santos ?? ... Na deze aanschaf zoek ik zelf nog een sponsor :lol:

Grtjs, Gerard