Additionally, paste this code immediately after the opening tag: laatste tips? - Forum Wereldfietser

laatste tips?

Hallo,

Het is bijna zover, over een week zit ik op de fiets langs de grenzen van Nederland en ik heb er heel erg veel zin in! Maar heeft iemand nog laatste tips? Of valkuilen waar je voor op moet passen (hoorde laatst iemand het 5dagensyndroom noemen :) ?

Paul
Gewoon gaan en genieten!
Portomonnee mee en bijna alles valt op te lossen.
Het 5dagensyndroom :?:
Is dat het 'point of no return ?
Als je dan nog op de fiets zit wil je er nooit meer af :wink:
Nagels knippen en naar de kapper gaan. :twisted:
paul1987 schreef:Of valkuilen waar je voor op moet passen
Alleen voor letterlijke, gaten in de weg dus. Kan je een gebroken spaak opleveren. :wink: :twisted:

En verder gewoon genieten en je juist geen zorgen maken, dat hoort nu juist helemaal bij een fietsvakantie, je hebt immers alles bij je (vervoer, onderdak) dus je bent zo vrij als een vogel in de lucht. Ook om op de trein te stappen als het regent, bijvoorbeeld. :oops:

Fijne vakantie, 'worrior', "do'nt worry, be happy"
:lol:
Ach je hebt gelijk, gewoon een kwestie van mentaliteitsverandering :D
zoals de spanjaarden zeggen: mañana (morgen)

thanks
he dit is Kletspraat!
willem.megens schreef:he dit is Kletspraat.....
..... geworden :oops: :wink: :) :lol:
Dat van de kapper was dood serieus hoor. Ben er net een paar uur geleden geweest! Des te korter het is des te minder gemedder heb ik er mee in de vakantie.

Wie fietst er trouwens nog veel vlak voor de vakantie? De hele week heb ik lekker met gewicht gefietst naar het werk toe. Deze zondag doe ik nog even 100km in een plaatselijke fietstocht. Maar 2 dagen voordat ik ga doe ik eigenlijk weinig meer.
Ik probeer zo vaak mogelijk de fiets te pakken, maar dan niet met gewicht. Schat dat ik in de laatste maanden ongeveer 1500 oefenkilomteters heb gemaakt waarvan 110 met bepakking.
Voor mij hoort wennen aan fietsen met bagage ook bij de vakantie, de eerste dagen dus. Maar als het met de rest van je fietsconditie goed staat, gaat dat heel snel.
Vroeger bereidde ik met helemaal niet voor, wat fietsen betreft. Nu ik ouder word merk ik dat ik niet zomeer meer vanuit de luie stoel de Pyreneeën door kom met bagage :oops: :wink: . Maar voor de lol van te voren gaan fietsen met bakstenen of aardappelen in je tas ........ :twisted: :wink: .
:lol: