Hallo Fietser,
Graag zou ik gaan fietsen in Europa ergens, 2-3 weken nog te plannen in de maanden juni/juli of september.
Mijn ervaringen:
- Fietsroute Rivierenlanroute
- weekendje fietsen met B&B
-vlaanderen fietsroutes
Ik kampeer graag. Wat is nou fijner om na een dag fietsen je tentje op te zetten en gezellig een hapje te eten met een wijntje erbij? - ik weet het wel!
Nog open:
Nederland:
-Rondje Nerderland.
-Hanzefietsroutes.
Belgie:
-vlaanderen routes,ook leuk te fietsen.
Frankrijk:
- Fietsen naar zuid Frankrijk, benjaminse fietsroutes,in Avignon met de TGV terug. De route blijkt mooi te zijn en veel autovrije wegen.Verder steden bekijken en markten bezoeken.
-Fietsen naar Loire. Kastelen tocht
_Fietsen naar groene valleien, mooie routes en niet zo heuvelig.
Reageer als je het leuk lijkt om een route te bespreken in Europa. We kunnen altijd even een avondje plannen om ideeen uit te wisselen.
Verder over mijzelf: ik ben een vrouw van 47 jaar, enthousiast een vrolijke en gezellige metgezel. lees en leer graag, ambitieus, flexible in omgang.
Bij voorkeur onmoet ik mensen van mijn eigen leeftijd,Man/Vrouw vanaf 40jaar tot 60 jaar.
Ik hoor het wel!
groetjes, Fietser
- Fietsroute Rivierenlanroute
- weekendje fietsen met B&B
-vlaanderen fietsroutes
Ik kampeer graag. Wat is nou fijner om na een dag fietsen je tentje op te zetten en gezellig een hapje te eten met een wijntje erbij? - ik weet het wel!
Nog open:
Nederland:
-Rondje Nerderland.
-Hanzefietsroutes.
Belgie:
-vlaanderen routes,ook leuk te fietsen.
Frankrijk:
- Fietsen naar zuid Frankrijk, benjaminse fietsroutes,in Avignon met de TGV terug. De route blijkt mooi te zijn en veel autovrije wegen.Verder steden bekijken en markten bezoeken.
-Fietsen naar Loire. Kastelen tocht
_Fietsen naar groene valleien, mooie routes en niet zo heuvelig.
Reageer als je het leuk lijkt om een route te bespreken in Europa. We kunnen altijd even een avondje plannen om ideeen uit te wisselen.
Verder over mijzelf: ik ben een vrouw van 47 jaar, enthousiast een vrolijke en gezellige metgezel. lees en leer graag, ambitieus, flexible in omgang.
Bij voorkeur onmoet ik mensen van mijn eigen leeftijd,Man/Vrouw vanaf 40jaar tot 60 jaar.
Ik hoor het wel!
groetjes, Fietser