Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tatteljee stoeltje o.i.d. te koop gevraagd - Forum Wereldfietser

Tatteljee stoeltje o.i.d. te koop gevraagd

Zo'n licht gewicht Tatteljee stoeltje of iets wat daar erg op lijkt zoek ik nog om mijn bagage echt helemaal compleet te maken? Wat ik aan zitconfort had was geen fietsconfort, te zwaar dus. Mail maar naar : lindeboom.vg@planet.nl. Of gewoon op dit forum melden. Bedankt Rob
Hi,

Heb nog een thermarest stoeltje in de aanbieding (€ 15), weinig gebruikt. Misschien is dit wat je zoekt.

Marianne
Marianne schreef:Hi,

Heb nog een thermarest stoeltje in de aanbieding (€ 15), weinig gebruikt. Misschien is dit wat je zoekt.

Marianne
Hoi Marianne,
Fijn dat je zo snel reageert maar naar de thermareststoeltjes gaat mijn belangstelling niet uit. Succes !
Gr,
Rob
Zoiets is eenvoudig zelf te maken (en een stuk goedkoper dan in de winkel). Ik ben het toevallig nu aan het doen. :D
Mocht je nog op zoek zijn, kan ik foto's maken en je deze mailen zodra het klaar is.

Groet, Annelies
Ik heb onlangs voor zo'n 30 euro een Lafuma rando-stoeltje gekocht bij de Wit in Schijndel. Deze stoel heeft een iets comfortabelere rugleuning. Deze staat nog niet op hun website, dus gewoon even bellen.