Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe koga KS-TR 28 framemaat 63 te koop - Forum Wereldfietser

Nieuwe koga KS-TR 28 framemaat 63 te koop

nieuwe koga te koop wegens prive omstandigheden. Nieuwprijs 2000 euro. slechts 800 km op gereden. afgemonteerd met shimano LX, hydraulische remmen. tubusdragers voor en achter, slot, geavanceerde computer, klikpedaaltjes voor loopfietsschoenen en voor normale schoenen. te bezichtigen bij de vakantiefietser in amsterdam. Tegen elk aannemelijk bod.
Graag zou ik een foto en specificaties willen ontvangen. Is dit mogelijk?

Gr. Chiel
beste Chiel, natuurlijk kan ik je wat specificaties sturen en een foto zoals door de fabriek geleverd. waar kan ik het heensturen?
ik doe een bod van 1000 euro, maar wil eerst een foto hebben en meer specificaties.
Geachte Chiel Adriani (want zo heet je, kennelijk),

Is je fiets er nog of heb je hem inmiddels verkocht ?

André Beerten
mijn naam is Stephan Adriani, Chiel is een andere geinteresseerde, en de fiets is nog niet verkocht. ik vraag 1250 euro. mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag.

met vriendelijke groet, stephan adriani
A.Beerten schreef:Geachte Chiel Adriani (want zo heet je, kennelijk),

Is je fiets er nog of heb je hem inmiddels verkocht ?

André Beerten
Hoi Stephan,

Je antwoord heb ik niet meer gelezen want een GlobeTraveller van Koga gevonden (60cm.) voor veel minder geld, met XT spullen, bidons, pompje en noem maar op. Uit 2002 en nooit gebruikt. Dus ik ben voorzien.

Succes met de verkoop, André
dat is wat ik heb willen duidelijk maken aan Stephan, zijn prijs is te hoog, ik doe een bod van 1000 euro en eigenlijk is dat al aan de hoge kant


A.Beerten schreef:Hoi Stephan,

Je antwoord heb ik niet meer gelezen want een GlobeTraveller van Koga gevonden (60cm.) voor veel minder geld, met XT spullen, bidons, pompje en noem maar op. Uit 2002 en nooit gebruikt. Dus ik ben voorzien.

Succes met de verkoop, André