Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 1 juli 2009 1e verjaardagsrondje. - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 1 juli 2009 1e verjaardagsrondje.

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we weer het 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug.

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast; je eigen inbreng wordt gewaardeerd. Bij grote tempoverschillen splitsen we de groep. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.
Tot nu toe waren de weersomstandigheden nog nooit een spelbreker. Zorg bij duisternis voor goede verlichting en opvallende kleding.

Noteer al vast de volgende rondjes in je agenda: 1 juli (1e verjaardagsrondje), 5 augustus, 2 september, 7 oktober, 4 november, 2 december. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig. Zorg dat je er bij bent.
Koert,

gisteren was weer een lekker rondje. Veel jonge meerkoetjes en eendjes gezien en ook veel shoarma met een jasje :lol:
:) Verjaardagsrondje Amsterdam :) .

Op 1 juli vieren we eerste verjaardag van het rondje Amsterdam. Ik hoop dat iedereen die afgelopen jaar één of meer rondjes meefietste, deze avond van de partij is. Maar ook wanneer je nog niet eerder meefietste ben je natuurlijk van harte welkom.
Omdat ik meestal de knoop door mag hakken waar het rondje naar toe zal gaan, stel ik voor dat we deze avond de volgende route kiezen met de hoogtepunten van de afgelopen 12 rondjes.

Om 19.00 uur vertrek Berlagebrug, Watergraafsmeer, Amsterdam Rijnkanaal (Westzijde), Driemond, Weesp, Ankeveense plassen, Ankeveen, Nederhorst den Berg, Vreeland, Loenersloot, Baambrugge, Abcoude, Abcoudermeer, Ouderkerk a/d Amstel, Amstel (Oostzijde) en om ca. 21.30/22.00 uur terug bij de Berlagebrug.
In Ankeveen geef ik een :wink: rondje in café ‘de Scheve Schaats’.

Bij een groot tempoverschil splitsen we in een snelle groep o.l.v. James en een terrassengroep o.l.v. ondergetekende. De terrassenroute korten we vóór en ná de Scheve Schaats een stukje in.

Die avond ben ik voor Wereldfietsers bereikbaar op 06-51119486.

Tot ziens op 1 juli.
Koert
Twaalf enthousiaste wereldfietsers, zon en een heerlijk temperatuurtje, de natuur op z'n best; wat wil je nog meer voor een perfect verjaardagsfeestje. Zelfs voor muziek, feesthoedjes en toeters was gezorgd.
We zien terug op een prachtige en gezellige tocht, waarbij met 50 kilometer toch ook weer heel sportief gepresteerd werd.
Tot de volgende keer.
Koert.