Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Boek Kippen en Kleefrijst van B. Speet - Forum Wereldfietser

Gezocht: Boek Kippen en Kleefrijst van B. Speet

Wij gaan 8 juli 2009 op fietsvakantie naar Laos. Graag zou ik voor die tijd in het bezit komen van het boek Kippen en Kleefrijst van Bernadette Speet. Ik heb haar zelf al geprobeerd te bereiken via haar website. Helaas tot nu toe tevergeefs. Ook bij de betere (reis)boekenwinkels kunnen ze mij niet verder helpen. Heeft iemand dit boek toevallig in bezit? Zo ja, kan ik het dan kopen c.q. lenen voor de tijd dat ik op vakantie ga (5 weken)?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Willem
Willem1967 schreef:Wij gaan 8 juli 2009 op fietsvakantie naar Laos. Graag zou ik voor die tijd in het bezit komen van het boek Kippen en Kleefrijst van Bernadette Speet. Ik heb haar zelf al geprobeerd te bereiken via haar website. Helaas tot nu toe tevergeefs. Ook bij de betere (reis)boekenwinkels kunnen ze mij niet verder helpen. Heeft iemand dit boek toevallig in bezit? Zo ja, kan ik het dan kopen c.q. lenen voor de tijd dat ik op vakantie ga (5 weken)?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Willem
Bernadette is nog niet zo lang terug van haar laatste reis door Laos. Er is in korte tijd veel veranderd. Ze is druk bezig met een nieuwe aangepaste editie.
Ik zal haar eens mailen wat zij jou momenteel kan bieden.
Hier kan je het volgens mij gewoon bestellen, zelfs online: http://www.jvw.nl/index.php?main_page=p ... s_id=26148
:lol: