Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Offroad trektocht 2009 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Offroad trektocht 2009

Ik ga ook mee! Mijn eerste WF-tocht, ben benieuwd.

@ Ottje: wat is light weight?
@ S0lar: wat is ultra light?
@ Froggy: wat is bivi?
@ Spinnetje: van mij geen gemuts, hoop ik :oops:

:lol:
Spinnetje zelf gaat enorm lopen mutsen.. en niet mee want blijft liever bij haar baby.. :lol:

Veel plezier allemaal!

Groetjes
Hoi zandhappers en lightweights,

Helaas zit de offroad trektocht helemaal VOL. Momenteel heb ik al 19 aanmeldingen ontvangen. Als het goed is heeft iedereen inmiddels (sommige al wat langer geleden) per mail een bevestiging gekregen.

Begin juni stuur ik de rest van de info (campings enzo) op.

De clinic voorafgaand gaat waarschijnlijk niet door: er lijkt niet zo heel veel animo voor.

Greetz, Marc
Beste offroad liefhebber,

Als je je eerder hebt aangemeld heb je inmiddels de laatste informatie per mail ontvangen.

Met groet,

Marc
Ultra light is:
tent onder de kilo
slaapzak onder de 800gram of zelfs lakenzak
slaapmat onder de 500gram
Slaapspullen samen onder de 2kilo.
1 set kleren aan en 1set extra bij.
Regenvestje en beenstukken.
Kookspullen: Jetboil en reservemaaltijd.
Toiletspullen: tandpasta en tandenborstel, zeep, handdoek en zonnecreme.
Reparatie: Multitool, tiewraps en wat duct tape, light binnenband.
Camelbak 3liter.

Denk dat het totaalgewicht inclusief tassen onder de 7kg kan, naargelang hoeveel water je bij hebt.
Fiets + thong - dat is pas lichtgewicht!
:lol:
Ultra lichtgewicht!

Afbeelding
Froggy schreef:thong :lol:
??
slipper?
tanga?
string?
??
s0lar schreef:Ultra light is:
tent onder de kilo
Kookspullen: Jetboil
waar vind ik die? - ik vind 1.3 kg al licht
wat is dat?
Na m'n vakantie kamp ik met een knieblessure en moet daarom afzeggen.
Volgend jaar beter.

Marianne
Tenten onder de kilo. Of een terra nova laser competition. Een vaude refuge, een coleman raid of een tarptent bijvoorbeeld. Zelf heb ik een tarptent, model Virga2. Die heeft wel geen binnentent en kun je zeker niet 4 seizoens noemen. http://www.tarptent.com/virga2.html
De tent van coleman is niet zo heel duur, maar condens is daar een gigantisch probleem.

Een jetboil is een kooksysteem zoals de etapower of de msr reactor.
Zijn er nog meer mensen die na afloop richting Den Bosch moeten met de trein? Er rijden namelijk bussen dat weekend ....
s0lar schreef:Tenten onder de kilo. Of een terra nova laser competition. Een vaude refuge, een coleman raid of een tarptent bijvoorbeeld. Zelf heb ik een tarptent, model Virga2. Die heeft wel geen binnentent en kun je zeker niet 4 seizoens noemen. http://www.tarptent.com/virga2.html
De tent van coleman is niet zo heel duur, maar condens is daar een gigantisch probleem.

Een jetboil is een kooksysteem zoals de etapower of de msr reactor.

En waar koop je die tarptent in NL? (Ook in donkergroen verkrijgbaar?)

OKe, ik was te snel, zag dat ze ook buiten US versturen
Hoi Allemaal,

Na een week afkicken van Tsjechie heb ik nu al weer zin om op de fiets te springen. Afhankelijk van het weer kan ik mijn Terra Nova Laser binnentent thuis laten ... dan heb ik ook een tarp ... Hebben we een eigen hoek op de camping of is het 'not done' om gewoon met je slaapzak onder de sterrenhemel te gaan liggen bij mooi weer ??

OPROEP: Mijn Kovea brander is terug naar de fabriek omdat hij niet tegen de warmte kan. Zijn er mensen met wie ik kan samenkoken ?? Ik kan wel gasblikje / windscreen en etapower 1.2 ltr meenemen.

Doel is om alles in mijn 2 voortassen te krijgen en deze dan achterop te hangen 8)

Wouter
Yep, wat betreft slapen, alleen een zeil, een paar stokken en wat lijnen ga ik meenemen waarschijnlijk. En zien dat alles in de kleine tassen en een rugzak gaat, ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken....
Roald schreef:Yep, wat betreft slapen, alleen een zeil, een paar stokken en wat lijnen ga ik meenemen waarschijnlijk. En zien dat alles in de kleine tassen en een rugzak gaat, ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken....
Hey Roald....dan moet je niet je nieuwe Lafuma stoeltje meenemen. :wink: De mijne zijn net binnen.
Ik heb een aantal weken geleden moeten afmelden voor de off roadtocht wegens andere 'belangrijke dingen'....

Iedereen die gaat veel plezier gewenst!
Vergeet niet een tekentang in je uitrusting!
Ik heb gister de hele dag op de Veluwe gespeeld en kwam thuis met drie broedzuigende hitchers!
Check, standaard in de EHBO-kit.
Barst 's zomers van die creapy crawlers dus die heb je wel nodig ook zo af en toe.

Heb er al enorm zin in, de Walt staat klaar voor de pret van volgend weekend!

Tot ziens allemaal,

Martijn
Martijn:De Walt staat klaar ??? en dat op een Son naafdynamo .... wat weegt zo'n ding ???

Afbeelding

Tsja James als je alleen een string aan trekt dan maak je het die beestjes ook wel heel gemakkelijk.

Is er ergens een GPS track of kaartje van de route ? zodat als ik het laatste wiel niet kan houden ik niet in mijn eentje ergens onder mijn zeiltje hoef te overnachten.

Ik heb er zin in, komen die Schwalbe Extreme's eindelijk van pas.

Wouter
Pathfinder_II schreef:Martijn:De Walt staat klaar ??? en dat op een Son naafdynamo .... wat weegt zo'n ding ???

Afbeelding

Tsja James als je alleen een string aan trekt dan maak je het die beestjes ook wel heel gemakkelijk.

Is er ergens een GPS track of kaartje van de route ? zodat als ik het laatste wiel niet kan houden ik niet in mijn eentje ergens onder mijn zeiltje hoef te overnachten.

Ik heb er zin in, komen die Schwalbe Extreme's eindelijk van pas.

Wouter
Deze Walt(works):

Afbeelding

Foto van vorig jaar OTR-trektocht trouwens:)

Martijn