Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hele goedkope fiets voor vakantie in Frankrijk - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hele goedkope fiets voor vakantie in Frankrijk

Mijn fiets is compleet! Met ontzettend veel dank aan Martijn van Sputnik bikes voor de fiets en Eric van de Vakantiefietser voor de tassen!! :D
Ik heb sinds de foto ook nog een oude fietscomputer, toe-clips en een stuurtas gemonteerd.
Ik plaats even wat foto's en kom later nog even terug voor een beschrijving.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toppiejoppie. :wink:

En nu een hele mooie reis toegewenst met de groene weg naar de Middelandse zee. Het was ook mijn eerste grote fietsvakantie en ik heb er veel plezier beleefd. Geniet ervan zou ik zeggen :P
Hoi Mark,

Hoe zit je met je uitrusting?

Ik heb een 3/4 lenghte thermorest matje, en een coleman peak1 1persoons panneset die je mag op komen halen voor niks (lisserbroek), of uiteraard mag je de verzend kosten betallen.

Groetjes

Shane
Te gek! Ik zou ze graag willen ophalen! Ik zal een pb sturen.
Hey hey!

Ik ben ook vaak in Frankrijk wezen fietsen en het is meestal ook met een goedkopere fiets te doen hoor. Maar de groene weg ken ik ook niet eigenlijk.
Naja, ik hoop dat het in iedergeval gaat lukken!
Laat je het ons weten?
Dit ziet er veelbelovend uit.
Wim
Hoi Mark,

Fiets ziet er top uit. Ik ben ook op zoek naar een relatief goedkope vakantiefiets en ben heel benieuwd wat je hier totaal voor betaald hebt. En waar je alles gekocht hebt?

Andere tips zijn natuurlijk ook altijd welkom:)

Gr. Jacob
@shane super bedankt voor de spullen, wij zijn nu compleet! (Denk ik :) )
@Floor en Wim bedankt voor je reactie.

@Jacob Ik heb de fiets als geheel gekocht. Heel veel onderdelen werden nieuw gemonteerd: compleet nieuwe wielen (36 spaaks en LX naven), banden, ketting, cassette, pedalen, remblokken en alle bekabeling. Ik zal je even een berichtje sturen met contact gegevens!
Die Sputnik ziet er ook wel uit als een winkel waar ze weten wat ze doen. Ik ben best benieuwd naar hun eigen nieuwe fietsen (inclusief stalen 26 inch randonneurs met racebocht .... ). Ze hebben ook een speciaal jeugdmodel en dat is wel een gat in de markt, ook al is die fiets nog niet heel goedkoop.
Wim