Ja ik weet het er is een hoop te vinden op het forum over slaapzakken maar toch vindt ik mijn zoektocht een nieuw topic waard,
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe slaapzakken, aanelkaar ritsbaar, het liefst een klein pakvolume. Mijn vriendin wil geen dons (kijk maar naar de Keuringsdienst) ik vindt het eventueel wel een optiie.
Maar dan moeten we dus een syntetische en een donzen aanritsbaar hebben.
Ik ben vandaag bij leerentveld en de bever geweest,
Bij Leerentveld zei men:
Nomad Cape sable 450, deze is 1050 gram en volgens de site geschikt voor -2.
Bij Bever was het de:
Ajungilak 3 seasons deze is 1600 gr een stuk zwaarder dus
Verder kom ik er slecht uit ik lees op hikingsite dat de cape sable zijn temp. niet waar maakt,
Ikzelf ben absoluut niet kouwelijk en wil de slaapzak in de herfst/lente/zomer gebruiken (niet winterkamperen)
En mijn vriendin is wel kouwelijk maar gaat alleen mee in de zomer en mss de lente.
Zijn er mensen met goede tips?
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe slaapzakken, aanelkaar ritsbaar, het liefst een klein pakvolume. Mijn vriendin wil geen dons (kijk maar naar de Keuringsdienst) ik vindt het eventueel wel een optiie.
Maar dan moeten we dus een syntetische en een donzen aanritsbaar hebben.
Ik ben vandaag bij leerentveld en de bever geweest,
Bij Leerentveld zei men:
Nomad Cape sable 450, deze is 1050 gram en volgens de site geschikt voor -2.
Bij Bever was het de:
Ajungilak 3 seasons deze is 1600 gr een stuk zwaarder dus
Verder kom ik er slecht uit ik lees op hikingsite dat de cape sable zijn temp. niet waar maakt,
Ikzelf ben absoluut niet kouwelijk en wil de slaapzak in de herfst/lente/zomer gebruiken (niet winterkamperen)
En mijn vriendin is wel kouwelijk maar gaat alleen mee in de zomer en mss de lente.
Zijn er mensen met goede tips?