Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie gaat er eind augustus mee fietsen in Kirizie - Forum Wereldfietser

Wie gaat er eind augustus mee fietsen in Kirizie

Voor onze fietstocht van 3 weken [/b]door het bergland van Kirgizie zoeken we nog enkele deelnemers(sters) zodat de reis kan doorgaan. Een tocht van ruim 700 km, soms over zeer slecht asfalt, soms over steenslag maar altijd in een schitterende natuur. Hoogte verschil: 1600 en 2450m Overnachtingen in joertenkampen of bij mensen thuis. Goede conditie, interesse in andere culturen en geen behoefte aan comfort zijn voorwaarde om deze tocht te maken. Prijs 1400 euro,excl. vlucht en visum. verder geen bijkomende kosten. Wie gaat er mee ?
Kan je me wat meer info geven?
Zijn de data al bekend?
Hoe groot wordt de groep?
Wat is de gemiddelde leeftijd?
Wat is het klimaat van Kirgizie (ik neem aan dat je dat bedoelt :wink: ) in die periode?
Met of zonder bagagevervoer? En zo nee, waar zijn dan al die kosten voor?
Organiseer je dit prive of voor een reisorganisatie?
:lol:
Inderdaad, ik heb me "vertikt", is Kirgizie
Ik organiseer deze reis niet zelf maar dat wordt door een Kirgizische organisiatie gedaan. Als er niet nog min. 2 deelnemers bijkomen, gaat de reis niet door. De leeftijd van de deelneemster is 59 jaar. Min 3 deelnemers max. 6 De datum is 25-8 heen 15-9 terug. Inderdaad met bagage vervoer en tolk.
Als je op de website www.ecotour.kg kijkt vind je alle informatie, alleen deze reis datum staat er niet op.
Adri,

Kirgizië (of Kirgizstan, of Kyrgyzstan - je komt, ook op dit forum, allerlei spellingsvormen tegen ;-)) is wel een land wat mijn aandacht heeft getrokken. Zo te lezen is het er ook niet zo koud in de zomer.
Maar, mijn vakantie is van half juli tot eind augustus. Op 13 juli kan ik nog niet weg en rond 24 augustus wil ik wel terug zijn. Dus jouw data 'passen niet in mijn agenda'. Verder wil ik graag iets langer weg dan 3 weken (liefst 4 of 5) en de mountainbiketour spreekt me ook wel aan (maar die is weer te vroeg).
Kortom, ik wil op basis daarvan best verder praten. Qua leeftijd klopt het in ieder geval wel een beetje (ik ben 52). Stuur dan een mailtje naar fietsmaatje<at>telfort.nl

PS. Ik heb me trouwens rot lopen zoeken naar dit berichtje van jou :oops: . Heb geen melding gekregen van je antwoord en het hebt het niet het het juiste forum gezet: reisgenoten. Daar vind je overigens ook mijn oproepje. Misschien dat de moderator het wel verplaatst als ie dit leest :wink: .

Groet,
Iris