Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April

140 berichten
wwwillem schreef:hoezo, waren belgen dan welkom.

willem
Natuurlijk zijn Belgen van harte welkom!!!
Dat is ook volgens de geest van de afspraken die de Vakantiefietser en de Wereldfietser hebben gemaakt. Overigens gaan er ook Nederlanders mee met de tochten van de Vakantiefietser. Het grootste verschil: slapen in jeugdherbergen!
Het was zoals zo vaak een grapje dat geen publiek had.

Nu ja, ik dacht gewoon dat er meer Vlamingen mee zouden gaan, op een 'populatie' van 70, zeventig, is 3 of 4 toch erg weinig, maar ja het was zo ook gezellig, zoveel mensen niet leren kennen, en toch zoveel ook wel.

maar ja er komen nog zoveel weekends aan, als ik het zo bekijk.

Nu houd ik er over op, alsof ik er belang aan hecht.

Willem
Wouter, Marianne en ook alle anderen... heel hartelijk dank voor het heerlijke weekendje in de schoone twentse natuur.

Foto's komen nog, maar dit wilde ik toch wel graag alvast even kwijt. TOP!!

Groet,
Matthijs
En hier nòg een panorama van de camping van Rheeze, waar het seizoen werd geopend met een invasie van 50 trekkerstentjes...

Afbeelding
Marianne en Wouter,

Nog bedankt voor het gezeliige weekend.

Mijn foto's heb ik op ons Webalbum gezet.
http://picasaweb.google.nl/Ronaldopdefi ... eldfietser#

Groetjes Ronald van der Perk
Hallo paastrektochtdeelnemers,

Uiteraard had ik Marianne en Wouter al bedankt voor de organisatie van het weekend. Bij deze nog een keer: het was grandioos!!

Schitterende omgeving, gezellige mensen, prachtig weer en een warm gebaar naar de zieke kinderen die behandeld worden in het Emmakinderziekenhuis. Dankzij jullie vrijgevigheid tijdens het weekend heb ik € 157,00 ingezameld voor de sponsortocht op 26 april a.s. Een leuk begin!

Voor meer informatie over deze tocht kun je vinden op: www.adnet-werk.nl

Groetjes,
Annita
Wouter en Marianne bedankt voor het organiseren van het weekend. Erg mooie route en leuke campings.

Een korte sfeerimpressie:

Afbeelding

Geen Paasweekend zonder eitjes.

Afbeelding


Afbeelding

Mooie lunchplekjes

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Ook de snelle groep eet appeltaart :D

Afbeelding


Afbeelding

Bij het monument van Gerard Monnink en Toon Damhuis

Afbeelding


Afbeelding

Pastoor steekt het Paasvuur van Rossum aan

Afbeelding


Afbeelding


Ook de mysterieuze paashaas nog bedankt. Ik vond maandagavond nog een eitje in een fietstas en eentje in m'n slaapzak. Leuke afsluiting van een schitterend weekend.
Bedankt, bedankt, bedankt.

Voor de organisatie, voor de gezelligheid en voor de vele foto's om na te genieten.
Om ook mijn aandeel nog te leveren voor dat laatste hier de link naar mijn foto-album.

Tot de volgende keer!

Richard
Mooie foto's Richard !!
Bedankt voor alle foto's iedereen. Zo was ik er toch een beetje bij.
Hele mooie foto's Richard. Ik heb teveel gemist!
Wauw, wat een paasweekend hadden jullie dit jaar, zeg! Ik zie vele vele bekende gezichten, het lijkt wel of "iedereen" van de Wereldfietser er bij was dit jaar. Jammer voor mij dat ik jullie niet kon vergezellen. In elk geval bedankt voor de talloze foto's, dat is erg leuk ook als je er niet bij kon zijn.

jim
Hola Cyclonomadas uit heel Nederland,

Er zijn al veel leuke en positieve reacties van het afgelopen paasweekend op het forum te lezen. Wij sluiten ons daar ook volmondig bij aan. Voor ons eerste weekend met de wereldfietsers vallen we op alle niveau's met de neus in de boter. Goed weer, prima organisatie (bedankt Wouter en Marianne!) prachtig stukje Nederland en boven alles fantastisch (fiets-)gezelschap van iedereen die aanwezig was. We hebben dit weekend veel nieuwe, leuke en interessante mensen ontmoet met allen hun eigen verhaal, fietservaring en dromen voor de toekomst. Dit inspireert ons ook weer voor toekomstige fietsreizen.

Er staan al veel mooie foto's op het forum gepubliceerd en ook wij dragen graag ons steentje bij om het ultime kampeergevoel met zoveel leuke mensen vast te houden. Via de volgende link kunnen jullie onze leukste foto's bekijken, veel plezier!

http://www.mijnalbum.nl/Album=K3WSYAD6

Wij hopen jullie bij een volgende gelegenheid weer te ontmoeten.

chau Christel en Robin
Wat een geweldige tocht moet dat zijn geweest!!!

Het was ook te merken aan de trein waar ik instapte in Deventer op 2e Paasavond, richting Amsterdam; afgeladen met fietsen en fietsers :D
Hallo Deelnemers en andere nieuwsgierigen,

Wat jullie niet wisten is dat we ook nog een beetje voor het goede doel hebben gefietst. Zonder al te veel moeite hebben wij als organisatie namelijk gratis gestaan op de eerste en de laatste camping. Daarmee hebben we 26 euro 'over' dat wij gaan overmaken aan onze Hero James, en dat maar veel mensen ons mogen volgen.

Afbeelding

Peter Allen: When my baby smiles at me I go to Rio, Duchenne Hero
het was een fantastisch :lol: weekend en vele gezellige nieuwe mensen ontmoet,
bedankt Marianne en Wouter

Weet iemand het emailadres van Gregor :?: , ik zou hem een fietsroute van Noorwegen doormailen Noorwegen :wink:
Ingeborg, ik heb het emailadres van Gregor per privébericht gestuurd.
Marc bedankt :wink:
Eindelijk! Ook wij hebben wat foto's in een webalbum geplaatst.


http://picasaweb.google.nl/Jurbara/Paas ... directlink

Voor de liefhebbers zijn de foto's ook in hogere resolutie te krijgen. Als je een foto verwijderd zou willen hebben stuur ons even een berichtje.

Groeten,

Jurgen en Barbara
Hey Jurgen en Barbara,

Jullie hebben jullie foto's iets te goed afgeschermd ben ik bang. Er staat als ik op de link klik dat ze, of zijn verwijderd of dat ik geen toegang heb :cry:
Of heeft er iemand nu al bezwaar aangetekend tegen al die compromiterende beelden ?

Wouter
Sorrie,

Om niet iedereen zijn foto's heel uitgebreid op het net te zetten had ik iets ingesteld dat de foto's niet in een zoekmachine verschijnen. Blijkbaar verandert daar ook de link mee...

Nogmaals:

http://picasaweb.google.nl/Jurbara/Paas ... directlink

Nu zou hij het wel moeten doen.

Groeten,

Jurgen en Barbara