Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttrektocht - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttrektocht

Holdup! schreef:In Monschau zijn wij lekker aan het genieten van een frietje, en daar komen jullie voorbij. Moet zeggen, het ziet er super uit als jullie langsfietsen op jullie mooie fietsen. Misschien moeten we de volgende keer ook maar eens meegaan :roll:
Misschien????..... zeker weten dat jullie mee moeten gaan een volgende keer!!

Uiteindelijk was het niet zo heel grote ramp volgens mij dat de treinen niet doorreden naar Sittard. Nu hebben we met een grote ploeg nog een flinke tocht gemaakt tot Weert, waar we op de trein zijn gestapt. Wel een trein voorbij laten gaan vanwege drukte, maar daarna ook geen enkel probleem meer tegengekomen.

Aan de organisatie nogmaals bedankt, en aan alle deelnemers uiteraard ook.
Onderweg heb ik ook nog wat plaatjes geschoten welke te vinden zijn op via deze link.

Groeten en tot de volgende keer,

Richard
Diverse personen hebben om de gegevens van de topografische kaarten gevraagd die ik gebruik.

1.
Velo Tour 850 km bewegwijzerde fiestroutes (knooppunten)
ISBN nummer: 9.789.059.341.722

2.
Euroregio Aachen Liège Maastricht Wander- und Freizeitkarte
ISBN nummer: 9.783.936.184.389

Iedereen nog bedankt.

Groeten

Ger
Ik zou eerst mee gaan, maar ben deze keer alleen gaan fietsen 7 dagen lang.

Ik fietste van Den Haag naar Overrijsel. waar ik 2 dagfen bleef slapen op een zeer mooie Nivon/camping plaats in Darp.

latyer komen de foto's

mario
Ik vond het ook weer een fantastisch mooie tocht. En nu weet ik ook dat er zeker 5 volbepakte fietsen en een racefiets op een fietsenplaats in een dubbeldekker passen, al is het bij elk station wel even een gepuzzel. Terugfietsend van Utrecht naar Vianen merkte ik wel dat ik het klimmen weer in de benen heb, want ik vloog bij Nieuwegein met zo'n 23km/h de dijk op, andere fietsers in verbazing achterlatend. Het is toch een helling van tegen de 10% :)

De opmerking van de tocht komt van een paar fietsers die zondag de andere kant op fietsten: 'dus dat bedoelen ze nou met vrachtverkeer!'
[quote="Pathfinder_II"]Voor wie achteraf wil weten waar nu al die mooie plekjes waren ?
quote]

Wouter wat is er met je enkel en wat is er met je tenen? :shock:

Verder leuke pics!

Groet Marieke
Ger bedankt het organiseren en Marco & Leon voor het leiden van de tweede groep.
Nog een kleine selectie foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
@ richard,

we zullen eens denken de volgende keer. Wij zijn eigenlijk niet zo van het in een groep fietsen, willen lekker onze eigen gang gaan, maar zo na alle foto's te hebben bekeken lijkt het mij wel reuzegezellig :lol:

Monique :P
:oops: Marieke je hebt gelijk .... die moet ik er nog even tussen uit gooien. Er is een teken golf in het Sauerland en daar had ik er 4 van opgelopen. o.a. op mijn enkel dus .... ik zal ze er even tussen uit gooien tanx :wink:

Wouter
Pathfinder_II schreef::oops: Marieke je hebt gelijk .... die moet ik er nog even tussen uit gooien. Er is een teken golf in het Sauerland en daar had ik er 4 van opgelopen. o.a. op mijn enkel dus .... ik zal ze er even tussen uit gooien tanx :wink:Wouter
Och geeft niet hoor,
we zijn allang blij dat de teken slechts op je enkel en t een zaten gezien het feit dat je overal foto's van hebt gemaakt :lol: :lol:
Hou je je plekken wel goed in de gaten de komende tijd?
Teken gaan toch meestal op vochtige warme plekken zitten?
Ik heb ze nooit, mijn vriend altijd.. :D
Ik heb deze keer maar een paar plaatjes, met de minicamera gemaakt.
http://www.leonpoels.nl/fietsen/hv
Leon
Leuke foto's Wouter.
Maar ehhh, Marco, dit was GEEN kruispunt !! Volgens de kaart was het dat wel :lol: Nou ja ik hou wel van een beetje modder! 8)
Groeten, Marco

Pathfinder_II schreef:Allemaal bedankt voor de gezelligheid !!! Na een aantal solo dagen door het Sauerland en de Eifel was het erg gezellig om nog even 2 dagen aan te haken. Mooie route, mooi weer, leuke mensen en een goede sfeer ..... dat wordt morgen wel weer ff wennen op kantoor :?

Afbeelding

Voor wie achteraf wil weten waar nu al die mooie plekjes waren ?
De Route, En de plaatjes met rechts het kaartje waar deze scene zich heeft afgespeeld.


Wouter Hagedoorn

Door/ondanks de NS strubbelingen was is gisteren 22:30 thuis dus mijn reistijd van 5 uur was niet heel slecht ingeschat :cry:
Iedereen trouwens bedankt voor de leuke foto's! Het was een zeer geslaagd weekend.
Groeten, Marco
Ik vroeg mij trouwens iets anders af: heeft iemand nog iets gehoord van Fietster; die met het zwabbelende frame. zou terug gaan naar Vittorio daarna niks meer van gehoord, was wel benieuwd of haar fiets problemen zijn opgelost.

mario
Ik moest helaas werken met hemelvaart, maar wil deze route toch over een paar weken gaan fietsen, heeft iemand gps gegevens/ de routebeschrijving nog?

Alvast bedankt

Shane
Hallo Shane,

Op mijn website heb ik een deel van de route staan ... ik ben vanuit het Sauerland aangesloten dus heb de eerste dag vanuit Maastricht niet mee gereden. Als je de .gpx file wilt stuur dan even een PB. Let op want met enkel de beschrijving kan het wel eens lastig worden ....

http://www.wouterhagedoorn.nl/Sauerland ... nd2009.htm

Eupen-Monschau-Malmedy als 1 dag en Malmedy - Maastricht als 1 dag.

Wouter