Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bob ibex - schroefjes voor aankoppeling gezocht (bob nutz) - Forum Wereldfietser

Bob ibex - schroefjes voor aankoppeling gezocht (bob nutz)

Hallo,

Ik heb overlaatst een Bob Ibex gekocht, maar aan gezien mijn fiets een naafversnelling heeft kan ik geen gebruik maken van de vervangende as om de bob aan mijn fiets te maken. Volgens de site van bob zou ik 'bob nutz' moeten kopen om dit wel mogelijk te maken. Het gaat over het volgende product.

http://www.bike2build.nl/product/details/number/BG0276

Ik heb echter niet veel zin om nog eens 35 euro te betalen voor twee kleine schroefjes. Weet iemand of er een goedkoper alternatief bestaat ? Wittemerksschroefjes ofzo :) .

Groetjes, Wim
Bietekwiet0 schreef:Hallo,
... Volgens de site van bob zou ik 'bob nutz' moeten kopen
<..>
twee kleine schroefjes.
<..>
Wittemerksschroefjes ofzo :) .

Groetjes, Wim
Het zijn geen gewone schroeven maar speciale schroeven, en het zijn niet zomaar speciale schroeven maar speciale moeren!!!

met kromme tenen :shock: :D
hi,hi :P Eur 28,90 + Eur 7,50= Eur 36,40

Maar ben het wel met Marten eens. Ik zou niet verbaasd zijn als deze moeren speciaal voor deze toepassing ontworpen en gefabriceerd zijn. Dat gebeurd dan natuurlijk in aantallen van nagenoeg niks. Als je fabrikant bent van gewone moeren dan zul je tenminste andere getallen gewend zijn.

Dat verklaart dan wel het prijsverschil tussen naar schatting Eur 0,1 of minder voor een gewone moer en Eur28,90 voor deze.