Afgelopen november is de geveerde voorvork van mijn mountainbike voor onderhoud naar mijn fietsenmaker (in Belgie) gegaan.
De fietsenmaker heeft zijn beurt de vork naar een gespecialiseerd bedrijf gestuurd. Nu, na 6 maanden lang wachten, bellen en zeuren, heeft dit bedrijf te kennen gegeven dat mijn vork verdwenen is. Zij hebben een andere vork (zelfde merk en type) die al was gereviseerd maar door een faillisement bij hun was achtergebleven, nu ter compensatie terug gestuurd.
Mijn vraag is nu of ik deze vork moet accepteren of dat ik een nieuwe kan eisen.
Groeten, Toon
De fietsenmaker heeft zijn beurt de vork naar een gespecialiseerd bedrijf gestuurd. Nu, na 6 maanden lang wachten, bellen en zeuren, heeft dit bedrijf te kennen gegeven dat mijn vork verdwenen is. Zij hebben een andere vork (zelfde merk en type) die al was gereviseerd maar door een faillisement bij hun was achtergebleven, nu ter compensatie terug gestuurd.
Mijn vraag is nu of ik deze vork moet accepteren of dat ik een nieuwe kan eisen.
Groeten, Toon