Additionally, paste this code immediately after the opening tag: BOEKEN. - Forum Wereldfietser

BOEKEN.

Wie kan ik een plezier doen met het boek van Ralph Tuijn. "Voorbij Magadan" 16000km dwars door Siberie. Of ruilen voor een ander fietsboek. Dat is natuurlijk het mooist, zit je zelf nooit zonder.

Als je 'm uitgelezen hebt biedt je het boek hier weer aan.

Leuk voor op jullie fietstochten en zo'n boek komt ook nog eens ergens anders dan je boekenkast.
50er schreef:Wie kan ik een plezier doen met het boek van Ralph Tuijn. "Voorbij Magadan" 16000km dwars door Siberie. Of ruilen voor een ander fietsboek. Dat is natuurlijk het mooist, zit je zelf nooit zonder.

Als je 'm uitgelezen hebt biedt je het boek hier weer aan.

Leuk voor op jullie fietstochten en zo'n boek komt ook nog eens ergens anders dan je boekenkast.
Beste 50er. Om het compleet te maken zet ik dan mijn berichtje van ander onderwerp hier ook nog een keer bij. :shock:
"Gaandeweg worden de 2000 blz minder zwaar want gelezen boeken laat ik achter (in een pensionnetje b.v.) voor anderen. In sommige pensionnetjes hebben zich al planken vol boeken gevormd, louter achtergelaten ten voordele voor de reizigers. Als we dat nou eens allemaal doen. Boek uit het pension meenemen, paar dagen later weer elders achterlaten, en dan herhaalt zich dat weer. Moeten dan wel allerlei talen door elkaar zijn". Rob
Ik heb te ruil "Amerika dwars door" van Wim Tollenaere. Geen tijd om nu te ruiken. Ik ga maandag weg. Komt dan wel daarna. De verzendkosten kunnen dan tegen elkaar weggestreept worden. Rob
Hoi 50er,

Ik vertrek volgend jaar april richting Siberie, dus ik zou het boek met veel intersse willen lezen. Als het nog beschikbaar is, houd ik mij sterk aanbevolen. Ik heb niets te ruilen, maar zal het boek daarna hier weer aanbieden.

Groeten, Toon
Wat een grappig idee om fietsboeken aan elkaar uit te lenen (tijdelijk te ruilen). Daar wil ik graag aan mee doen.

Als ik het concept goed begrepen heb, ruil je tijdelijk een boek met elkaar. Als je beide het boek uit hebt, ruil je het weer terug en kun je met een ander ruilen. De verzendkosten vallen tegen elkaar weg.

Wil ik wel aan meedoen. Ik heb een stuk of 10-15 fietsboeken.
Niet meer terug sturen naar afzender (heeft het boek al gelezen). Juist naar een volgende, of in pensionnetje achterlaten.

Overigens heb ik ook nog (geen fietsboek) maar toch leuk:Hugo Claus "verdriet van België". Rob
Toon schreef:Hoi 50er,

Ik vertrek volgend jaar april richting Siberie, dus ik zou het boek met veel intersse willen lezen. Als het nog beschikbaar is, houd ik mij sterk aanbevolen. Ik heb niets te ruilen, maar zal het boek daarna hier weer aanbieden.

Groeten, Toon
Hallo Toon.
Ik heb nog voor je : "through Siberia by Accident" door Dervla Murphy. 75 jarige vrouw op de fiets naar Siberia, Bij Moskou getrand maar gaat door.... Over twee maanden maar even naar mij mailen. Dan zal ik het sturen en krijg ik wel een ander boek van je, goed? Maandag ben ik weg.Rob
Toon schreef:Hoi 50er,

Ik vertrek volgend jaar april richting Siberie, dus ik zou het boek met veel intersse willen lezen. Als het nog beschikbaar is, houd ik mij sterk aanbevolen. Ik heb niets te ruilen, maar zal het boek daarna hier weer aanbieden.

Groeten, Toon
Stuur me even een PB-tje Toon, met je adres en ik stuur 'm op.
Wie volgt?
Het boek van Ralph Tuijn inmiddels opgestuurd naar Toon. Helaas had Toon niets om te ruilen, maar was 'm toch gegund. Met het gevolg dat ikzelf nu zonder zit :cry:

Iemand nog wat voor me?? Als ik het uitgelezen heb zal ik het meteen hier weer aanbieden.

Aan porto was ik 2.20euro kwijt. Boek paste door brievenbus en woog 365gr.
Dus dat is wel te doen.
55er schreef:Die zijn pseudo maar eens heeft aangepast na 5 jaar...
Nou krijg je wel een rare discrepantie bij je eerdere berichten.... :wink:

:lol:
Ehhh...discrepantie??
55er schreef:Ehhh...discrepantie??
In eerdere berichten word je nog aangesproken als 'ha 50er, of zoiets, terwijl de afzender 55er is. :wink: Zie http://nl.wiktionary.org/wiki/discrepantie

Weer wat geleerd :shock: .

:lol:
Jep :lol:
Boek uitgelezen.
zeer inspirerend en ik kan niet wachten volgend jaar zelf die kant op te fietsen :D

Wie heeft interesse om dit boek te lezen?
Stuur even een pb-tje met je adres dan stuur ik hem op.
Ik lees op dit moment een boek ( Grijpstra en de Gier) en dat heb ik uit de boekenkast van natuurkampeerterrein St Anthonis.
Zitten stikkers in van http://www.bookcrossing.com .

ook hier is het de bedoeling dit boek weer ergens achter te laten.
Via een in dit boek geplakt nummer kun je het op bovengenoemde website volgen.

Staat een leuke tekst op het boek:

Ik ben niet kwijt....
Ik ben op reis, kijk maar in mijn kaft!

....mag ik met je meeliften?

Mijn boek was voor het eerst op reis.................

Groet

Jans
Fijn dat het boek goed terecht is gekomen. En dat je het hier weer aanbied. Wie weet komt er een online-bieb. Mooi toch? Afbeelding
55er schreef:Het boek van Ralph Tuijn inmiddels opgestuurd naar Toon. Helaas had Toon niets om te ruilen, maar was 'm toch gegund. Met het gevolg dat ikzelf nu zonder zit :cry:

Iemand nog wat voor me?? Als ik het uitgelezen heb zal ik het meteen hier weer aanbieden.

Aan porto was ik 2.20euro kwijt. Boek paste door brievenbus en woog 365gr.
Dus dat is wel te doen.


Ik heb Full Tilt van Dervla Murphy net uitgelezen voor ik op vakantie ging...
Al vind ik het wel een verzamel-item. Toch, een boek dient gelezen te worden. Dus ik bied het je aan, als je het tenminste nog niet gelezen hebt. :)


Aan Toon,

Kan ik een optie nemen op "Voorbij Magadan" , als je die uit hebt? :)
He Roald,

Als je volgende week nog naar Leuven komt, kunnen we ruilen,
en als 55-er het boek Dervla Murphy wilt lezen, stuur ik het daarna naar hem op...

Toon
Hallo TOon,

Dat is ook een goed plan :) Even zien of het weer goed blijft.

Stuureven een pb, welke brug dat is en waar in Leuven.