Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets huren op Filipijnen - Forum Wereldfietser

Fiets huren op Filipijnen

Dag fietsers,

Mijn vriend en ik gaan deze zomer 5 weken naar de Filipijnen. Van deze 5 weken willen we graag 1 tot 2 weken eenr rondje gaan fietsen. Aangezien we zelf voor dit doel geen geschikte fietsen hebben (alleen racefietsen) willen we ter plekke fietsen huren. Dit moeten natuurlijk wel een beetje goede fietsen zijn.
Heeft iemand een tip waar je goede fietsen kunt huren op de Filipijnen??

Ik hoor graag van jullie!

Groeten,
Floor
Floowoo schreef:Heeft iemand een tip waar je goede fietsen kunt huren op de Filipijnen??
Je zou kunnen proberen een antwoord op deze vraag te krijgen op de volgende site: http://www.philippinecycling.com/.

Als je mij (via een PB) je email-adres doorgeeft, kan ik je ook de lijst fietswinkels toesturen uit "Cycling Philippines" van Martin Langevoord en Jens Funk. Daaronder zullen ook wel winkels zijn die fietsen verhuren.

Gerd
Hoi Floor,
leuk je bericht te lezen. Goede keus om op de Filippijnen te gaan rijden. Ik schreef er een boek 'Cycling Philippines' over. Heb je er al een?
afhankelijk van waar je heen vliegt, heb ik wel wat tips voor je. als ik je niet verder kan helpen, weet ik zeker iemand anders aldaar die je verder kan helpen, Jens Funk.

In Cebu is de beste optie voor een goede fiets YKK trading, downtown cebu.

wat op zich een goed idee is, is dat je me mailt waar je wilt fietsen. dan geef ik je de gegevens van Jens Funk, de jongen waarmee ik het boek schreef. Hij woont nog steeds in Cebu en is een aardige fiets autoriteit aan het worden daar.
Hij kan zeker twee goede fietsen, een mooie route en dergelijk voor je regelen.
Ik hoor wel van je.

PS half augustus - half september zit ik met Jens in Tajikistan.
Martin Langevoord